Is er al meer bekend of Ziggo het gaat aanbieden en op welke manier ze dat gaan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk wordt 8 december iets meer bekend gemaakt, tot dan is het gissen .
Viaplay onthult 8 december meer over F1 en abonnementsprijs | Totaal TV
Nee, nog geen enkele mededeling.
Kreeg zojuist wel dit bericht:
EXCLUSIEF: Dit zijn de nieuwe Nederlandse Formule 1-commentatoren van Viaplay | RacingNews365
14 euro per maand dus...
De nieuwe rechtenhouder van de Formule 1, het Scandinavische NENT, heeft een deal gesloten met KPN en VodafoneZiggo. Wie via deze kabelaanbieders Formule 1 wil zien moet volgend jaar 13,99 euro per maand betalen. De Grand Prix van Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. De omroep heeft bovendien de samenvattingsrechten voor alle andere races bemachtigd.
@Mariskabedankt voor de informatie, heb mijn gegevens achtergelaten. Heb een lieve vrouw die helemaal gek is van Formule 1
Beste Steefb ( en allen ), Veel is er al te horen en lezen geweest over hoe, wat en waar er Formule 1 gekeken kan worden in 2022. De voornaamste kwesties zijn de prijzen hiervan. Niet helemaal onterecht. Wat mij eerder zorgen baat, zijn berichtgevingen, dat er sprake zal zijn van beeldkwaliteit verlies. Ik lees nu berichten, dat dat niet meer of gelijk zal zijn aan 720P. Dat zal dan echt schandalig zijn, dat had ik in 2004 al. Wie kunnen we wakker schudden, dat we minimaal HD of eigenlijk gewoon '4k' willen voort kijken? Daar hebben we toch zo'n luxe media box voor. Mvg.
Beeldkwaliteit bij ViaPlay wordt net als F1 TV Pro in 1080P. Dus niet in 720P.
Bron:
https://gostreaming.nl/formule-1-in-full-hd-te-zien-bij-viaplay-in-nederland/
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.