Hier precies hetzelfde probleem. Maakt niet uit welke film we selecteren. We hebben gewoon geluid!! Je hoort het geraas van auto’s, muziek, het vallen van regen etc etc, maar geen dialoog. Kortom je hoort geen spraak. De ondertiteling loopt wel gelijk met de lipbewegingen..alleen ik kan niet liplezen.😃
Kortom op deze manier film kijken is onmogelijk.
ik heb vorige week 2x telefonisch overleg gehad met de klantenservice van Ziggo, daarbij hebben we het modem en de nextbox een reset gegeven, zonder resultaat.
Dat was ook wel te verwachten want bij elke andere zender heb ik dit probleem niet. Niet bij Netflix, niet bij Videoland, Niet bij Prime video, en ook niet bij Films en Series.
Volgens de klantenservice zou het probleem bij Film1 kunnen liggen. Die heb ik gisteren en vandaag het probleem voorgelegd. Het zou daar intern worden besproken en worden teruggekoppeld naar Ziggo.
Vandaag ook nog een fijn gesprek gehad met een medewerker van Ziggo. Hij heeft ook nog even gekeken naar een film waar ik o.a problemen mee had “Wildling” en hij had dezelfde ervaring. Wel geluid…Géén dialoog.
Wat is het probleem en hoe lossen we het op. Waarschijnlijk communiceert de App niet goed?? Wat ik wel weet dat het zo geen kijken is en tevens behoorlijk frustrerend.🤨 Reacties zijn welkom. Mvg.