Rm1955

Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Film1 - Plots geen abonnement meer in app?

Ik heb een abonnement via ziggo op film 1 maar kan sinds vandaag niet meer inloggen in app.

ik zou geen abonnement hebben.

inloggegevens kloppen wel want kom wel in mijn ziggo.

app een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

zelfde probleem op iPad van mijn vrouw.

we hebben alle 2 iPadOS 15.5 geïnstalleerd dus dat zou geen problemen moeten geven en tot gisteravond werkte het allemaal nog.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd!

is er een oplossing?

MVG

raph

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rm1955
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Is opgelost👍. Kreeg melding van film 1 dat daar een probleem was geweest

Bekijk in context

10 Reacties 10
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

In welke app log je in? 


@Rm1955  schreef:

Ik heb een abonnement via ziggo op film 1 maar kan sinds vandaag niet meer inloggen in app.

ik zou geen abonnement hebben.

inloggegevens kloppen wel want kom wel in mijn ziggo.

app een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

zelfde probleem op iPad van mijn vrouw.

we hebben alle 2 iPadOS 15.5 geïnstalleerd dus dat zou geen problemen moeten geven en tot gisteravond werkte het allemaal nog.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd!

is er een oplossing?

MVG

raph


In welke app wil je inloggen om naar Film1 te kijken? 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Pineapple zoals ik het lees wil @Rm1955 de Film1-app gebruiken op twee iPads die draaien op 15.5. Mijn vraag is dit een zelf afgesloten abonnement of heeft Ziggo je blij gemaakt met een jaar lang gratis Film1?

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

En daarom mijn vraag over welke app dit gaat. Eerst maar duidelijkheid hierin hebben in plaats van te gokken. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Sorry @Pineapple 

Misschien wat voorbarig van mijn kant, maar ik ging er vanuit dat er wordt gekeken via de Film1-app.

Rm1955
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Ik heb jaren geleden via ziggo een abonnement voor film1 afgesloten. Is op paar probleempjes na altijd goed gegaan.

mijn vrouw en ik hebben de film 1 app alle 2 op de eigen iPad .je mag op Max 4 apparaten de app hebben.

in ziggo go app werkt film1 wel maar daar kun je niet zelf de films uitzoeken.

Rm1955
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

We kijken ook in de film1 app maar daar kan ik dus niet inloggen

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Rm1955 dit lijkt me een duidelijk verhaal.

Er is een aantal dingen die je kunt doen:

  1. Voor een iPad is het niet verkeerd om zo’n ding een keer opnieuw op te starten (uit- en aanzetten)
  2. De Film1-app verwijderen en opnieuw downloaden via de AppStore wil ook nog wel eens helpen
  3. Omdat je op Film1 bent geabonneerd via Ziggo, kun je ook wachten op een van de Ziggo moderators zij komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Zij kunnen je gegevens inzien en kijken wat er misging... en mogelijk oplossen.
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Rm1955 

Ben je er uitgekomen met behulp van de eerste 2 tips van @Wim C. ? Zo niet, we kijken graag nog eens mee of we je hierbij kunnen ondersteunen 😄

Rm1955
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Is opgelost👍. Kreeg melding van film 1 dat daar een probleem was geweest

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Ah kijk aan! Goed om te horen @Rm1955 🙂

Uitgelicht topic