Onlangs het kanaal filmbox gevonden met leuke films. En toen de film Everly opgenomen.
In de Next box bij bewaard staat deze film nu met een slotje.
Kan een film apart worden geblokkeerd met een slotje? In principe heb je pincode voor leeftijdsgroep op zenders/kanalen en niet op specifieke films.
Ondanks reset van de tv pincode via de mijn Ziggo app en via de website, kan ik nog steeds die film niet kijken. Geen enkele pincode is goed. Ook bij uitzetten van zenderblokkering is de pincode nooit goed.
Lijkt erop dat pincode resetten nooit lukt ondanks de bevestiging dat het gedaan is.
Next box herstart helpt ook niet.
Dit reeds paar dagen geprobeerd.
Lijkt op een storting?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De film vroeg weer om een pincode, en pincode 0000 was weer niet goed.
Toen in ziggogo.tv naar profielinstellingen gegaan. Daar stond bij 'Ouderlijk toezicht' duidelijk 'Geen pincode vragen'. Nu daar gekozen voor de optie 'Pincode veranderen' (vorige keer was via Nextbox en via ziggo.nl).
Is weer gereset. Ook al heb ik al staan 'Ouderlijk toezicht' = 'Geen pincode vragen'.
Bij 'Ouderlijk toezicht de status gewijzigd naar leeftijdsgrens '6 en ouder'. En daarna teruggezet naar 'Geen pincode vragen'.
Hierna de bewaarde film weer opgezocht en warempel ik kan hem nu kijken 🙂 🙂 🙂 🙂
Kennelijk leveren niet alle ingangen voor een pincode reset hetzelfde resultaat op. Ik ben hier echt dagen met bezig geweest.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk was de film ervoor of erna een 18+ film, omdat daar dus ook een stukje van wordt opgenomen heet deze opname een leeftijdsrestrictie.
Als je zelf geen andere pincode hebt ingesteld is de code 0000
Dan moet een pincode reset helpen, maar doet het niet. Getest met 0000 en 1234.
De film voorafgaand aan 'Everly' was een Erotisch programma.
Dit is waarschijnlijk een andere pincode dan de pincode die nodig is bij Fabrieksinstellingen.
Op de webpagina en Next box wordt evengoed maar over 1 pincode gesproken, niet over 2 of een andere pincode.
En lijkt mij toch niet dat de opgeslagen film onder een oude pincode blijft staan. Dan mag een developer dat eens aanpassen.
Hallo @Arjan Sp
@Steefb en @jenson hebben gelijk voor wat betreft de leeftijdsrestrictie en de standaard pincode. Dit komt omdat er een erotisch programma aan vooraf ging.
Je zou deze film natuurlijk wel moeten kunnen zien na het invoeren van jouw pincode. Wanneer je deze niet meer weet zou de reset uitkomst moeten bieden, maar zelfs dit lijkt in jouw geval niet goed te gaan begrijp ik. Voorwaarden voor het resetten zijn als volgt:
De ontvanger moet aan staan
Voldeed je aan al deze voorwaarden? Zo nee, wil je het dan nog een keer proberen via Mijn Ziggo?
Zo ja, dan hoor ik het graag.
@Arjan Sp schreef:Op de webpagina en Next box wordt evengoed maar over 1 pincode gesproken, niet over 2 of een andere pincode.
En lijkt mij toch niet dat de opgeslagen film onder een oude pincode blijft staan. Dan mag een developer dat eens aanpassen.
Een oude pincode blijft niet bewaard een nieuwe pincode of na een reset 0000 geld voor al het materiaal.
Weer getest. Maar de film Everly vraagt nog steeds om een pincode, zowel via Next box als via ziggogo.tv.
Pincode 0000 is onjuist. Probeer het opnieuw.
Meermaals reset van pincode gedaan, zoals eerder vermeld. Nu weer reset aangevraagd via ziggo.nl, hierna geef ik het op.
De film vroeg weer om een pincode, en pincode 0000 was weer niet goed.
Toen in ziggogo.tv naar profielinstellingen gegaan. Daar stond bij 'Ouderlijk toezicht' duidelijk 'Geen pincode vragen'. Nu daar gekozen voor de optie 'Pincode veranderen' (vorige keer was via Nextbox en via ziggo.nl).
Is weer gereset. Ook al heb ik al staan 'Ouderlijk toezicht' = 'Geen pincode vragen'.
Bij 'Ouderlijk toezicht de status gewijzigd naar leeftijdsgrens '6 en ouder'. En daarna teruggezet naar 'Geen pincode vragen'.
Hierna de bewaarde film weer opgezocht en warempel ik kan hem nu kijken 🙂 🙂 🙂 🙂
Kennelijk leveren niet alle ingangen voor een pincode reset hetzelfde resultaat op. Ik ben hier echt dagen met bezig geweest.
Voor de Next en Next Mini, lijkt het dat de pincode via de box zelf veranderd moet worden, enkel bij een vergeten wachtwoord zou het via Mijn Ziggo moeten gaan.
Voor de duidelijkheid het is nu via de website www.ziggogo.tv wel gelukt. En er is nu via de mediabox ook toegang?
Zijn er profielen ingesteld mogelijk speelt dat nog een rol.
Hi @Arjen Sp, ik zie dat er al even geen reactie is gekomen op dit topic. Heb je dan misschien goed nieuws? Is het opgelost? We zijn heel benieuwd 😄
Goed lezen graag.
1. het is Arjan - geen Arjen
2. antwoord heb ik 2 weken geleden gegeven:
Quote:
"
Bij 'Ouderlijk toezicht de status gewijzigd naar leeftijdsgrens '6 en ouder'. En daarna teruggezet naar 'Geen pincode vragen'.
Hierna de bewaarde film weer opgezocht en warempel ik kan hem nu kijken
Kennelijk leveren niet alle ingangen voor een pincode reset hetzelfde resultaat op. Ik ben hier echt dagen met bezig geweest.
"
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.