Hallo, wat ik erg jammer vind is dat na de recente update van Ziggo, er beperkte informatie over een film wordt weergegeven. Voorheen werd er in het menu vermeld welke acteurs er spelen in de film en de naam van de regisseur. Is deze informatie nog elders te vinden in het informatie menu? Benieuwd of er meer mensen zijn die dit ook missen. Hoor het graag.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Scroll een stukje naar beneden.
Alles over de Ziggo software update 5.18 van de Me... - Ziggo Community
Dit is er aangepast in de software update 5.18
Aanpassingen detailpagina
Op de detailpagina zijn de namen van de acteurs & regisseur naar beneden verplaatst. Selecteer een acteur of regisseur, om andere titels te vinden met deze persoon.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Scroll een stukje naar beneden.
Alles over de Ziggo software update 5.18 van de Me... - Ziggo Community
Dit is er aangepast in de software update 5.18
Aanpassingen detailpagina
Op de detailpagina zijn de namen van de acteurs & regisseur naar beneden verplaatst. Selecteer een acteur of regisseur, om andere titels te vinden met deze persoon.
Hoi Steefb
Dat is inderdaad informatie die ik ook graag weer terug wilde zien in de EPG.
Ik wilde dit al eerder in dit forum aan de kaak stellen maar was er nog niet aan toegekomen. Met jouw antwoord is deze tekortkoming ook weer opgelost.
Bedankt voor je reactie.
Steef, dank voor je snelle reactie en informatie. Ik heb het nu gezien. Fijn dat het vermeld wordt maar wel onhandig en jammer dat het niet meteen duidelijk zichtbaar is zoals het voorheen direct zichtbaar was. Maar nu weet ik tenminste wel waar ik het kan vinden. Dank! 😊
@FemME @Dutchy1956 Jullie zijn niet de eersten en vast ook niet de laatste die dit onhandig vinden.
Ziggo zet liever allerlei onzinnige ''suggesties'' of andere onzin op plaatsen of het hoofdmenu waar je info verwacht.
Mee eens : info over acteurs en regisseur hoort als eerste vermeld met jaar van uitkomen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.