HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Na de laatste update is er een probleempje met favorieten.
Zo waren ESPN2 en ESPN-UHD ineens niet meer onderdeel van mijn favorieten.
Dus via het Menu deze 2 toegevoegd, maar nu staan die 2 als laatsten, dus niet waar ik ze verwachte.
Er lijkt iets mis met het toevoegen of het sorteren ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zorg dat je in het juiste profiel staat.
Ga naar > Home > Instellingen > Profielen > Beheer je favoriete zenders > Selecteer de zender die verplaatst moet worden en volg de instructies. Vergeet niet te bevestigen.
Zorg dat je in het juiste profiel staat.
Ga naar > Home > Instellingen > Profielen > Beheer je favoriete zenders > Selecteer de zender die verplaatst moet worden en volg de instructies. Vergeet niet te bevestigen.
Alles wat je toevoegd komt onderaan erbij. Daarna kun je de nieuwe op de juiste plek zetten. Wel 1 voor 1. En druk ook niet op pagedown/up om snel naar onderen/boven te gaan. Dan lig je uit het menu☹️
Ok, dank voor de uitleg, dit gedeelte kende ik nog niet, maar is dit ALTIJD zo geweest, ik zou zweren dat in het korte verleden nieuwe favorieten er tussen kwamen afhankelijk van de volgorde in het zenderoverzicht ?
Laatste keer dat ik een (gratis) pakket toevoegde kwam dit er tussen te staan, raar.
Denk dat ik dan beter een nieuw profiel kan aanmaken en dan in volgorde ze 1 voor 1 aan kan vinken, irritante is dat ik een aantal zenders het nummer van weet en soms selecteer 🙂 (ja ik weet van de microfoon...)
Weet iemand een snelle manier van selecteren/printen van je favo's met een programmatje ofzo ? Mogelijk via Ziggo Go ?
Voor zover ik me kan herinneren komen favorieten altijd onderaan erbij.
Je moet ze stuk voor stuk verplaatsen. Is niet erg handig inderdaad. Maar is ook niet vaak nodig.
Als je meerdere selecteert als favoriet en dan opslaat komen ze wel in dezelfde volgorde als vastgelegd door Ziggo erbij. Niet op de volgorde van selecteren.
Ik weet niet of je dezelfde volgorde in de ZiggoGogo app ziet. Niet alle zenders komen in de App.
Ik zou gewoon foto's maken van het tv scherm. Dan heb je de volgorde zoals die was met de favoriete zenders.
Ok, ik ga er van uit dat het altijd zo geweest is, maar blijf stiekem toch twijfelen 🙂
Ben even gaan kijken via ZiggoGo, en idd zelfde volgorde, maar...
Weer is mijn ESPN UHD verdwenen.
Zo begon dit topic ook, ineens is er een zender weg, en als ik dan die ene zender toevoeg dan heb ik ESPN UHD als laatste en de overige een stuk terug, niet echt handig, een sorteer functie zou fijn zijn.
Of gewoon toevoegen volgens de nummer volgorde van de zenders, want als ik mijn favo's'via ZiggoGo bekijk dan staan ze wel op die volgorde, mogelijk dat ik dat in mijn hoofd had ?
ZiggoGo laat ESPN UHD niet zien.
Ok, wist ik niet, gisteren weer toegevoegd en gelijk 999 erbij gezet, vooralsnog lijkt het er op dat ze er beiden in blijven...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...