Nadat ik de update heb gedaan van de Horizon box XL krijg ik bij het zappen onder mijn eigen profiel (zelf aangemaakt met favorieten zenders) niet alleen mijn zenders te zien maar ook anderen. Daarbij krijg ik bij het doorzappen steeds de vraag: deze zender staat niet in je favorieten. Wil je deze opslaan?
Wat gaat hier mis?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met welke toetsen wordt er gezapt? En met welke AB. De Voice controlled of oude XL.
Ik weet nog van heeeeel vroeger, toen ik de XL had, dat het uitmaakte welke toetsen je gebruikte. De kanaal up/dwn deden niets met de favorieten lijst. De toetsen op het menu wel.
Ik zap met de pijltjes knop (omhoog/omlaag). Daar heb ik het altijd meegedaan. En wat bedoel je met ‘de toetsen op het menu’?
En ik gebruik de nieuwe afstandsbediening.
@dkruit, inderdaad merkwaardig.
Je hebt het ingesteld zoals hier is omschreven? En bedoel je met de nieuwe afstandsbediening dus die met voice control?
Als het allemaal wat stroperig loopt, is mijn advies je mediabox eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en dan opnieuw de favorieten in te stellen zoals is weergegeven in het stappenplan! Goed idee?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.