YvonneGerritsen
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fan alarm

Sinds een paar dagen staat er bij ons op de mediabox ‘Fan alarm’. Ik ben er met de stofzuiger langs geweest maar de melding gaat niet weg. 

Na uitzetten gedurende de nacht , weer aangezet en na verloop van 1 uur weer te warm en weer het fan alarm en geen beeld meer.

Kan iemand me hierbij helpen?

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47764Posts
  • 2893Oplossingen
  • 10530Likes

Die lijkt defect te zijn.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Wil je sneller contact met Ziggo?

Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Posts
  • 178Oplossingen
  • 345Likes

Goedemorgen @YvonneGerritsen, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag en dat @Be rt je zo snel al een goed advies heeft kunnen geven. Ik zie dat er een vervangende Mediabox onderweg is. 
Laat je het ons weten als je deze hebt ontvangen en in gebruik hebt? 

YvonneGerritsen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag!

Ik heb inderdaad inmiddels contact gehad.

Gisteren de router ontvangen, maar nog niet de mediabox. Ook nog geen mail ontvangen dat deze onderweg is, zou je dit voor me na kunnen kijken?

Gianna
Community Moderator
Community Moderator
  • 2553Posts
  • 178Oplossingen
  • 345Likes

Super @YvonneGerritsen De router moet eerst geïnstalleerd worden voordat de vervangende Mediabox wordt verzonden. Momenteel zijn namelijk alle diensten actief op de Mediabox XL. 
Als je het ontvangen modem installeert en aansluit op het signaal wordt deze automatisch geactiveerd en het internet gedeelte op de Mediabox XL uitgeschakeld. Als dat is gedaan loopt het proces hier in het systeem verder en zal de vervangende Mediabox XL verzonden worden en ontvang je dit informatie ook via de mail. 

YvonneGerritsen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie! Dat was me niet duidelijk, ik dacht dat meteen alles werd verzonden.

We gaan dan ook de modem installeren.

YvonneGerritsen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben de modem geïnstalleerd en de WiFi werkt. We zien dan ook de nieuwe mediabox tegemoet!