Ik wil geen radio luisteren via de mediabox. Ik heb een fm kabel van ziggo ontvangen om deze aan mijn radio aan te sluiten (Samsung f5500). Echter ik ontvang slechts 2 zenders en verder vooral ruis. Iemand een idee wat ik nog kan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zie hier @franske1958 Nog steeds te koop:
https://www.arobantennebouw.nl/thuis-vakantiewoning/dab-en-fm-radio/fm-/-dab-antennes/maximum-fm-1-r...
De ideale fm antenne voor buiten of op zolder. Eenvoudig te installeren en wordt geleverd met een waterdichte aansluitbox. Ideale antenne voor als u dichtbij de FM zendmast woont (maximaal 15 km afstand).
Technische specificaties Maximum FM1 rond
Indien u verder dan 15 km vanaf de FM zendmast woont adviseren we de Sirio antenne, dit is de allerbeste:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op een plek gaan wonen waar de FM ontvangst beter is?
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Je zou als het mogelijk is een buiten FM antenne kunnen plaatsen .
Die antenne op die foto gaat nooit werken voor de FM band. De reden is
dat al sinds heel veel jaren alle FM zenders vertikaal gepolariseerd zijn.
Dus een horizontale antenne, al dan niet rond gevouwen gaat niet werken.
Een veel betere optie is een antenne gebruiken die voor die oude
politiescanners vroeger werden gebruikt. Deze liggen vaak te verstoffen op
iemand zijn zolder sinds hun vele jaren geleden over gegaan zijn op een
vrijwel niet meer af te luisteren systeem.
Zie hier @franske1958 Nog steeds te koop:
https://www.arobantennebouw.nl/thuis-vakantiewoning/dab-en-fm-radio/fm-/-dab-antennes/maximum-fm-1-r...
De ideale fm antenne voor buiten of op zolder. Eenvoudig te installeren en wordt geleverd met een waterdichte aansluitbox. Ideale antenne voor als u dichtbij de FM zendmast woont (maximaal 15 km afstand).
Technische specificaties Maximum FM1 rond
Indien u verder dan 15 km vanaf de FM zendmast woont adviseren we de Sirio antenne, dit is de allerbeste:
@Ronihd prima antenne, maar tot 15 km. Zie mijn reactie.
Hoewel het vermoedelijk een tijd zal duren zal ook de fm overgaan op dab+. Dus echt veel investeren....???? Maar gelukkig zal zo'n antenne wellicht niet zo duur zijn.
Die @Ronihd laat zien kost 14,95.
Die 2e kost bijna 60 euro. Dat is dus een stuk meer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.