1
Vraag
2
Reageer en help mee
Baudie

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

F1 race Australie s`middags kijken

Hallo allemaal....eerste keer hier, maar voor ik alles ga opzoeken en na ga lezen, even een korte vraag waar jullie vast antwoord op hebben.

Ik heb Ziggo en bij hun besteld ViaPlay...tot nu toe prima. Ik kijk via zender 200 en weet dat we de race niet kunnen opnemen! Jammer natuurlijk, ik had liever de race voor mij gewoon op de zondagmiddag rond 13:00 uur a 14:00 uur willen kijken. Hoe doen jullie dit? Of kun je toch nog ergens gewoon terugkijken>

Ik begreep dat dit eigenlijk niet mogelijk was.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Baud

13 Reacties 13
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59588Posts
  • 4009Oplossingen
  • 14906Likes

Ik kijk later via de Viaplay app op de Next.

Zeg Viaplay tegen de afstandsbediening.

Vanmiddag de kwalificatie van vanmorgen gekeken via de Viaplay app.

Start de app en scroll naar beneden tot formule 1 en daaronder zie je alle afgelopen uitzendingen van de Formule1.

Steefb
Expert
Expert
  • 12336Posts
  • 2377Oplossingen
  • 4463Likes

Dat kan alleen als je met de app kijkt, dat zijn nu eenmaal de restricties die viaplay aan de providers heeft opgelegd. Zonder app is viaplay nauwelijks bruikbaar.

Overigens werkt die app nog niet erg lekker, maar dit terzijde.

Viaplay is ook maar gewoon een streaming dienst, kanaal 200 is alleen maar een kortstondig extraatje omdat viaplay bang was niet genoeg bandbreedte te hebben bij de start van hun dienst.

Baudie
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel voor je snelle reactie Bert!

Dat zou ik erg fijn vinden als ik daar morgenmiddag de race mee kan zien! Ehh....is dat dan een herhaling? Ik bedoel, gewoon de gehele race inclusief het stukje voorprogramma Bert?

Baudie
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, dan kijk ik met de app op de Next, tot zover nog geen klagen!

Zat alleen even met de vreemde tijden van de race te dubben vanwege het niet kunnen opnemen.

Maar als we hem zo via de app compleet later op de middag kunnen zien, ben ik happy!

RoWi.
Expert
Expert
  • 13859Posts
  • 607Oplossingen
  • 3910Likes

Let er wel op dat je binnen 48 uur moet terugkijken, en enkel mogelijk via de app zoals is genoemd.

Voor sport is Viaplay een aanfluiting Nent heeft een hele smak geld neer gelegd voor de F1 en andere sporten maar iets terugkijken is er niet bij. Althans niet op de langere termijn, uiteraard wil je een wedstrijd meteen kunnen zien, toch lijkt mij dit als niet sport kijker een een zeer grote minpunt voor een streamings dienst.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59588Posts
  • 4009Oplossingen
  • 14906Likes

@Baudie "Ik bedoel, gewoon de gehele race inclusief het stukje voorprogramma Bert?"

Zowel het voorprogramma, de hele race, als het naprogramma in 1 keer te bekijken en zo nodig ook door te spoelen.

Veel kijkplezier gewenst.🙂

Baudie
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het enkel aangeschaft vanwege de formule 1. Dus, sorry voor de andere sportliefhebbers, daar heb ik niet zoveel mee! Maar dit gaat goed komen lijkt het!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59588Posts
  • 4009Oplossingen
  • 14906Likes

@RoWi. De samenvattingen van alle vorige uitzendingen zijn nu nog te bekijken.

Baudie
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mooi! Dat wordt dus gewoon een toffe zondagmiddag!

Veel plezier allen en bedankt voor de toelichting  Bert!!

RoWi.
Expert
Expert
  • 13859Posts
  • 607Oplossingen
  • 3910Likes

@Baudie  schreef:

Ik heb het enkel aangeschaft vanwege de formule 1. Dus, sorry voor de andere sportliefhebbers, daar heb ik niet zoveel mee! Maar dit gaat goed komen lijkt het!

Voor enkel de F1 had je je centen beter aan F1 TV Pro kunnen uitgeven, maar dat is persoonlijk.

RoWi.
Expert
Expert
  • 13859Posts
  • 607Oplossingen
  • 3910Likes

@Bert  schreef:

Dan heb je het blijkbaar over samenvattingen bij Ziggo Sport, niet over Viaplay.

Ik vind bij Viaplay geen enkel beeld van het vorige race weekend, ook geen samenvatting, Viaplay geeft dat zelf ook aan. Van geen enkele sport zie je materiaal ouder dan 48 uur.

Opnieuw afspelen en livestreams terugspoelen

Heb je gisteren een evenement gemist en wil je dit terugkijken?

Op de meeste apparaten kun je teruggaan en eerdere uitzendingen afspelen via ons sportschema. De evementen zijn 48 uur beschikbaar vanaf het begin van de livestream.

https://help.viaplay.com/nl/opnieuw-afspelen-en-livestreams-terugspoelen-2/

We kunnen vanaf nu gerekend niet verder terug dan afgelopen donderdag.

Screenshot_20220410-000015.jpg

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59588Posts
  • 4009Oplossingen
  • 14906Likes

@RoWi.  schreef:

@Bert  schreef:

Dan heb je het blijkbaar over samenvattingen bij Ziggo Sport, niet over Viaplay.

Ik vind bij Viaplay geen enkel beeld van het vorige race weekend, ook geen samenvatting, Viaplay geeft dat zelf ook aan. Van geen enkele sport zie je materiaal ouder dan 48 uur.

@RoWi. Kijk dan nog maar eens heel goed in de Viaplay app en in Viaplay via de browser.

Bert_0-1649573883418.png

RoWi.
Expert
Expert
  • 13859Posts
  • 607Oplossingen
  • 3910Likes

Gevonden, dat valt dan nog niet helemaal tegen. Ook echt enkel bij de F1 verder vind ik de samenvattingen bij de andere sporten niet zover terug.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic