1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
MasterMaarten

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

F1 Tv Pro App op Next Mini

Wanneer komt de app "F1 tv Pro" op de next mini?
Heel fijn dat ik netflix en videoland kan gebruiken op de next mini. Ook viaplay is als app te gebruiken maar F1 tv Pro helaas niet.
Ik vroeg mij af of dit wel gaat komen en eventueel wanneer.

30 Reacties 30
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78726Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

"De Formule 1 organisatie is helemaal niet in handen van Liberty Global. FOM is in handen Liberty Media. Dat beide bedrijven dezelfde grootaandeelhouder hebben in het persoon van John Malone wil nog niet zeggen dat FOM in handen is van Liberty Global."

Dat is ook niet geschreven, er werd de vereenvoudigde versie van de intensieve verbinding tussen FOM, Liberty media en Liberty Global verwoord.

VZWatcher

Level 12
  • 740Posts
  • 3Oplossingen
  • 615Likes

Dat is ook niet geschreven, er werd de vereenvoudigde versie van de intensieve verbinding tussen FOM, Liberty media en Liberty Global verwoord.

Laten we dan eens terughalen wat is geschreven:

F1 TV Pro app is van de Formule1 organisatie = Liberty Global en die hebben de rechten voor Nederlandse uitzendingen verkocht aan Viaplay, dus die worden nu zelf geen concurrent van diegene waaraan ze de rechten verkocht hebben.

Niets persoonlijk hoor maar hier staat dus letterlijk 'de F1 TV Pro App is van de Formule 1 organisatie = Liberty Global'. In deze bovenstaande reactie wordt de bedrijfsnaam Liberty Media in het geheel niet genoemd. Dus het kan mijns inziens dan ook geen vereenvoudigde versie zijn. 

Killermike

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U kunt ook met een chromecast streamen vanaf de pc naar de chromecast. Scheelt weer gesleep.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hi @MasterMaarten goede vraag, we krijgen deze vraag wel vaker en nu er steeds meer apps beschikbaar komen is het ook best een logische vraag. Op dit moment zijn er geen concrete plannen. Zodra er wijzigingen plaatsvinden dan maken we dat uiteraard bekend via de bekende kanalen. 

TiesD

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Een alternatief om F1 TV Pro is kunnen kijken is de aanschaf van een Chromecast 4K.
En om er zeker van te zijn dat je stabiele verbinding hebt kan je deze middels een Belkin USB-C ethernet module aansluiten op je “vaste” netwerk. Omdat de meegeleverde voeding van de Chromecast onvoldoende vermogen heeft om ook de Belkin te voorzien van genoeg stroom moet je standaard USB-C adapter vervangen door een 20W USB-C adapter. Ook rekening houden dat je een extra USB-C/USB-C kabel nodig hebt voor de aansluiting van de adapter naar de Belkin, de bij de Chromecast standaard meegeleverde kabel is namelijk een USB-A/USB-C.

venicenl

Level 5
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Is het dan geen optie op 1 of 2 vrije apps op de Next en/of Next mini te installeren?

ik ben vanwege prijs en kwaliteit overgestapt naar F1 TV Pro omdat ik geen films of andere series via Viaplay kijk.

nu voor nog geen € 60,- F1 kijken inclusief Viaplay commentaar 🙂

gr. Johan 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6564Posts
  • 239Oplossingen
  • 5171Likes

@venicenl  schreef:

Is het dan geen optie op 1 of 2 vrije apps op de Next en/of Next mini te installeren?

nu voor nog geen € 60,- F1 kijken inclusief Viaplay commentaar 🙂

Als u even terugleest dan ziet u dat er 3 weken geleden al een duidelijk antwoord is gegeven: “Op dit moment zijn er geen concrete plannen. Zodra er wijzigingen plaatsvinden dan maken we dat uiteraard bekend via de bekende kanalen.

Het herhalen van deze vraag lijkt me dan ook weinig zinvol.

Noel

Level 10
  • 444Posts
  • 1Oplossingen
  • 148Likes

Wat vinden jullie eigenlijk van de prijsverhoging van F1 pro? Kan je hier daarover praten of moet het met Ziggo te maken hebben?

Steefb

Level 20
  • 16868Posts
  • 3091Oplossingen
  • 8017Likes

Zaken buiten ziggo kunnen in het ''off topic'' gedeelte.

Offtopic - Ziggo Community

Noel

Level 10
  • 444Posts
  • 1Oplossingen
  • 148Likes

Dankjewel dan ga ik daar kijken.

jaap5

Level 4
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Gewoon de Chromecast Google TV aan je tv hangen, daar kun je alles uit de Play Store op installeren, ook de F1 TV Pro app.....opgelost. Werkt perfect.