1
Vraag
2
Reacties
Fasteddie79

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

F1 TV pro account non-actief

Beste,

 zojuist een mail ontvangen dat mijn F1 TV Pro-account op non-actief gezet is, omdat er geen abonnement op Ziggo Sport Totaal meer op mijn naam te vinden is. 
 

Ik heb gewoon dit extra pakket wel. Hoe kan dit opgelost worden?

 

mail:

Beste Robert,

 

We hebben je F1 TV Pro-account op non-actief gezet, omdat we geen abonnement op Ziggo Sport Totaal meer op je naam vinden.

 

Heb je wel een actief Ziggo Sport Totaal-abonnement? Neem dan contact op met Ziggo voor hulp bij het herstellen van je F1 TV Pro-account. Kies zelf hoe je contact opneemt met de Klantenservice op ziggo.nl/contact.

 

Of neem contact op met F1 TV. Het Klantenservice-team helpt je graag. Kijk op F1 TV contacten voor de beste manier om contact op te nemen. Tot die tijd kijk je Formule 1 uiteraard ook op je televisie via kanaal 14 of met Ziggo GO.

 

Heb je je Ziggo Sport Totaal-abonnement geannuleerd en wil je een abonnement op F1 TV Pro kopen? Ga dan naar f1tv.formula1.com

 

Bedankt,

Het F1 team

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Fasteddie79 wrote:

Inloggen kan niet meer en bij het aanmaken van een nieuw account geeft hij aan dat ik al reeds een account heb. 


Volgens mij is daar ook een wachtwoord vergeten optie. Probeer die eens, om zo weer toegang toe je F1 account te krijgen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Heb je contact opgenomen via de links? Ik ben bang dat wij als andere klanten je niet kunnen helpen.

Fasteddie79
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee dat ga ik nog doen maar vraag mij af of meerdere mensen dit hebben?

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ja ik heb deze mail ook gehad maar vanwege het gebrek aan sportuitzendingen ben ik 2 maanden van pakket verandert naar Movies en Series en nu weer teruggegaan. Kijk voor de zekerheid in mijn Ziggo wat voor producten je hebt.

Fasteddie79
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit had ik al meteen nagekeken 😉 en er staat:

extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal

Dus dat moet goed zijn en ik heb dit in de afgelopen tijd ook niet veranderd.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Probeer anders een nieuw account aan te maken bij F1 met dezelfde inloggegevens, kijken of je account reeds bestaat

Fasteddie79
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen kan niet meer en bij het aanmaken van een nieuw account geeft hij aan dat ik al reeds een account heb. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Fasteddie79 wrote:

Inloggen kan niet meer en bij het aanmaken van een nieuw account geeft hij aan dat ik al reeds een account heb. 


Volgens mij is daar ook een wachtwoord vergeten optie. Probeer die eens, om zo weer toegang toe je F1 account te krijgen.

Fasteddie79
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb mijn wachtwoord hersteld en daarna weer kunnen inloggen.

Na het inloggen heb ik opnieuw ziggo kunnen koppelen en het lijkt daarmee opgelost 🙂

 

Bedankt allemaal voor de reacties en de hulp!

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hi @Fasteddie79 welkom op de Community. En fijn dat je toch nog even de vraag hier hebt gesteld en niet meteen in de links gedoken bent. Nu hebben we een topic met een heldere vraag en een helder antwoord waar anderen ook hun voordeel mee kunnen doen. Bedankt iedereen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic