Beste,
zojuist een mail ontvangen dat mijn F1 TV Pro-account op non-actief gezet is, omdat er geen abonnement op Ziggo Sport Totaal meer op mijn naam te vinden is.
Ik heb gewoon dit extra pakket wel. Hoe kan dit opgelost worden?
mail:
Beste Robert,
We hebben je F1 TV Pro-account op non-actief gezet, omdat we geen abonnement op Ziggo Sport Totaal meer op je naam vinden.
Heb je wel een actief Ziggo Sport Totaal-abonnement? Neem dan contact op met Ziggo voor hulp bij het herstellen van je F1 TV Pro-account. Kies zelf hoe je contact opneemt met de Klantenservice op ziggo.nl/contact.
Of neem contact op met F1 TV. Het Klantenservice-team helpt je graag. Kijk op F1 TV contacten voor de beste manier om contact op te nemen. Tot die tijd kijk je Formule 1 uiteraard ook op je televisie via kanaal 14 of met Ziggo GO.
Heb je je Ziggo Sport Totaal-abonnement geannuleerd en wil je een abonnement op F1 TV Pro kopen? Ga dan naar f1tv.formula1.com
Bedankt,
Het F1 team