MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

F1 TV PRO: GRATIS VOOR ZIGGO KLANTEN MET EEN ZIGGO SPORT TOTAAL-PAKKET

33 Reacties 33
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ik krijg m’n bestaande F1 account niet gekoppeld. Alles gaat goed tot “Koppel je Accounts”, maar als je daarop klikt, dan gebeurt er helemaal niets.

 

superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes

Hier is het wel gelukt. Apart hoor dat het bij jou niet lukt.

arendm

Level 1
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Hier ook gelukt!

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Vandaag opnieuw geprobeerd en nu lukt het in 1 keer.

Goed werk Ziggo, deze koppeling met F1. Daarvoor een pluim van mij .

Whooooooooaaaaaaaaa, Gentlemen Start Your Engines
 


Ik had al jaren een gratis F1 account, waarmee je o.a. lap- en sector tijden kon zien. Maar met een Pro account heb je veel meer mogelijkheden, b.v. de Tv aan en op de laptop de lap- en sectortijden én de onboard bij Max. Zo mis je helemaal niets.

Ik had vorig jaar al een koppeling gemaakt, maar deze is op een geven moment door Ziggo/F1 weer losgekoppeld.

donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

Gelijk gekoppeld. Dus als je gratis ziggo sport totaal (ziggo/vodafone combi) hebt.. heb je voortaan OOK gratis F1TV Pro.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
donnerd wrote:

...Dus als je gratis ziggo sport totaal (ziggo/vodafone combi) hebt.. heb je voortaan OOK gratis F1TV Pro.

Ja en nee. Het beste TV komt via Ziggo Sport ( kanaal 14 ), maar je hebt nu toegang tot alle informatie die F1.COM op/via hun website heeft. O.a. alle timings-tijden, banden, achtergrond info en natuurlijk ook alle onboard & pits camera’s.

F1.Com.

Zie ook TvTotaal.Nl.

Remy Leyting

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is dit ook mogelijk voor  ziggo totaal go klanten?. Ik heb namelijk geen tv van ziggo maar van kpn. Maar heb een  ziggo sport totaal go abbo

(10 euro p.m) voor F1 en voetbal.

 

Ik neem aan van niet maar vraag het toch.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Remy Leyting wrote:

Is dit ook mogelijk voor  ziggo totaal go klanten?. Ik heb namelijk geen tv van ziggo maar van kpn. Maar heb een  ziggo sport totaal go abbo


Geen idee. Maar er zijn natuurlijk meer mensen in deze situatie. Misschien kan een mod hier zijn/haar licht over laten schijnen en een uitspraak doen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Logische vraag!

 

 

De F1 TV Pro dienst wordt al een tijdje door Formule 1 aangeboden en iedereen kan deze afnemen voor EUR 7,99 per maand.
Ziggo heeft het recht gekregen om deze dienst kosteloos aan te bieden voor Ziggo tv-klanten die een Ziggo Sport Totaal pakket afnemen.
De F1 TV Pro dienst wordt in het Ziggo Sport Totaal pakket gebundeld (dus geen extra vergoeding berekend).

Het is dus enkel voor Ziggo klanten met een Ziggo Sport Totaal pakket gratis. Heb je Ziggo Sport Totaal via een andere provider (of los via Ziggo Sports zelf), geldt dit dus helaas niet. 



Nu kan ik natuurlijk een open deur intrappen . Heb je al eens een overstap overwogen, @Remy Leyting ?

Dirk Tempelaar

Level 1
  • 340Posts
  • 9Oplossingen
  • 6Likes

Het koppelen met Ziggo is een fluitje van een cent en belangrijker nog: het werkt!!!

Remy Leyting

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Logische vraag!

 

 

De F1 TV Pro dienst wordt al een tijdje door Formule 1 aangeboden en iedereen kan deze afnemen voor EUR 7,99 per maand.
Ziggo heeft het recht gekregen om deze dienst kosteloos aan te bieden voor Ziggo tv-klanten die een Ziggo Sport Totaal pakket afnemen.
De F1 TV Pro dienst wordt in het Ziggo Sport Totaal pakket gebundeld (dus geen extra vergoeding berekend).

Het is dus enkel voor Ziggo klanten met een Ziggo Sport Totaal pakket gratis. Heb je Ziggo Sport Totaal via een andere provider, geldt dit dus helaas niet. 



Nu kan ik natuurlijk een open deur intrappen ;-). Heb je al eens een overstap overwogen, @Remy Leyting ?

Helaas is mijn vraag nog niet beantwoord. Ik heb ziggo sport totaal niet via kpn. Ik heb ziggo sport totaal los. Dus op me telefoon en laptop. (Ziggo sport totaal go). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Sorry voor de onduidelijkheid . Het gaat er om dat het enkel voor klanten geldt die Ziggo Sport Totaal bij Ziggo zelf, met een Ziggo tv abonnement afneemt. Dus helaas niet voor jou ook, in deze situatie. 

 

*ik heb het toegevoegd aan bovenstaand antwoord ook, nu

Remy Leyting

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Sorry voor de onduidelijkheid . Het gaat er om dat het enkel voor klanten geldt die Ziggo Sport Totaal bij Ziggo zelf, met een Ziggo tv abonnement afneemt. Dus helaas niet voor jou ook, in deze situatie. 

 

*ik heb het toegevoegd aan bovenstaand antwoord ook, nu

Aha bedankt!. En misschien stap ik over een jaartje over. Is nu net te kort geleden. ?. Wel een lekkere aanbieding hoor!.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Haha, wie weet wie weet. Je mag ons hier altijd een berichtje sturen tegen die tijd. Dan kijk ik hier wat ik voor je heb 🙂 

JohnvV

Level 5
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 16Likes

Komt er ook een F1 tv app voor de nextbox of wordt er een F1 tv zender toegevoegd aan het Ziggo sport totaal pakket dat zou denk ik wel makkelijk zijn en gewild

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
heuvela

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

is er ook een mogelijkheid op de een of andere manier om uitzendingen op te nemen ? truc via pc ofzo want tijdens de trainingen zit ik op mijn werk en dan zou ik het graag opnemen , pc aanlaten staan en dan opnemen ofzo ???

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@heuvela Je hebt toch een Ziggo Mediabox Next, dan kun je alles opnemen op kanaal 14 via de next of de Ziggo Go app.

Doe ik al bijna 2 seizoenen op de Next, want ik spoel vaak door de trainingen heen als er niets of weinig gebeurd.

En in de Ziggo Go app kun je alle opnames ook plannen en terugkijken.

heuvela

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Be rt wrote:

@heuvela Je hebt toch een Ziggo Mediabox Next, dan kun je alles opnemen op kanaal 14 via de next of de Ziggo Go app.

Doe ik al bijna 2 seizoenen op de Next, want ik spoel vaak door de trainingen heen als er niets of weinig gebeurd.

En in de Ziggo Go app kun je alle opnames ook plannen en terugkijken.

het gaat om de nieuwe F1 TV PRO , en daar worden de testdagen uitgezonden die wil ik opnemen, voor zover ik weet komen die niet op kanaal 14 dan was het geen probleem 

Uitgelicht topic