Op 29 mei 2022 kreeg ik de nieuwsbrief van Ziggo. Hierin wordt vermeld over de meer dan 40 extra zenders die bij het pakket Movies&Series XL horen.
Hierin wordt vermeld dat je o.a. kunt wegdromen bij Travel Channel. Maar dit kanaal wordt toch al sinds 2019 niet meer doorgegeven? Of zie ik het verkeerd....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @mathijse , daar heb ik zeker wat aan!
Bedankt voor het doorsturen. Ik ga hier intern werk van maken 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is inderdaad wat slordig 😁
Ik keek overigens graag naar Travel Channel. Lekker relaxed 😀
Hallo @mathijse , dat is inderdaad slording. Groot gelijk dat je hier melding van maakt.
Wel heel bijzonder dat in deze mail The Travel channel nog staat vermeld. Daar was iemand blijkbaar nog niet helemaal wakker en heeft mogelijk een oud tekstbestand gebruikt ;D
Ik wil hier graag achteraan zodat deze tekst aangepast kan worden in de mailing.
Zou je mij via het kenmerk van de mail (rechtsboven de mail onder klantnummer) willen doorsturen? Dan kan ik bekijken welke mailing je hebt ontvangen zodat ik precies weet welke we aan moeten passen. Dus je hoeft alleen het kenmerk door te sturen. Let erop dat je niet je klantnummer in een openbaar bericht meestuurt (!)
Alvast bedankt!
Hoi @Meindert, Het is de Ziggo Nieuwsbrief mei 2022 die ik ontvangen heb. Bovenin staat niets vermeld, zoals jij aangeeft. Enkel onder de nieuwsbrief staat inderdaad mijn klantnummer en daaronder vind ik:
FCC_01392_T_002135
Hoop dat je hiermee verder kunt.
Met vriendelijke groet,
Bram
Hallo @mathijse , daar heb ik zeker wat aan!
Bedankt voor het doorsturen. Ik ga hier intern werk van maken 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.