1
Vraag
2
Reacties
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Extra zenders: Travel Channel?

Op 29 mei 2022 kreeg ik de nieuwsbrief van Ziggo. Hierin wordt vermeld over de meer dan 40 extra zenders die bij het pakket Movies&Series XL horen. 

 

https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/nieuwe-zenders?ecmp=FCC_01392_T_002135&phid=6R63PZ9...

 

Hierin wordt vermeld dat je o.a. kunt wegdromen bij Travel Channel. Maar dit kanaal wordt toch al sinds 2019 niet meer doorgegeven? Of zie ik het verkeerd....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @mathijse , daar heb ik zeker wat aan!
Bedankt voor het doorsturen. Ik ga hier intern werk van maken 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Dat is inderdaad wat slordig 😁

mathijse
Topicstarter
Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Ik keek overigens graag naar Travel Channel. Lekker relaxed 😀

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @mathijse , dat is inderdaad slording. Groot gelijk dat je hier melding van maakt.
 

Wel heel bijzonder dat in deze mail The Travel channel nog staat vermeld. Daar was iemand blijkbaar nog niet helemaal wakker en heeft mogelijk een oud tekstbestand gebruikt ;D

Ik wil hier graag achteraan zodat deze tekst aangepast kan worden in de mailing.

Zou je mij via het kenmerk van de mail (rechtsboven de mail onder klantnummer) willen doorsturen? Dan kan ik bekijken welke mailing je hebt ontvangen zodat ik precies weet welke we aan moeten passen. Dus je hoeft alleen het kenmerk door te sturen. Let erop dat je niet je klantnummer in een openbaar bericht meestuurt  (!)


Alvast bedankt!

mathijse
Topicstarter
Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Hoi @Meindert, Het is de Ziggo Nieuwsbrief mei 2022 die ik ontvangen heb. Bovenin staat niets vermeld, zoals jij aangeeft. Enkel onder de nieuwsbrief staat inderdaad mijn klantnummer en daaronder vind ik:

FCC_01392_T_002135

 

Hoop dat je hiermee verder kunt. 

Met vriendelijke groet,

Bram

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @mathijse , daar heb ik zeker wat aan!
Bedankt voor het doorsturen. Ik ga hier intern werk van maken 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic