Ik zie mijn extra zenders (ESPN) niet op de TV maar wel op Ziggo Go. Waar gaat het mis?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ben ik weer @Carlos_59! Toeval of niet, maar het administratieve omruilverzoek is zojuist doorgelopen. De juiste mediabox staat nu actief onder je klantaccount. Dit zal later worden geüpdatet in Mijn Ziggo. Ik heb een signaal naar je mediabox verstuurd wat alle abonnementsrechten ververst en deze is inmiddels doorgelopen. Werken de ESPN zenders nu zoals het hoort?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is dat met een ci+ module of mediabox (welke?)?
Waarschijnlijk via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.
Ik heb de mediabox next.
Heb je al via Mijn Ziggo je zenders opnieuw opgehaald voor de Next?
Mijn Ziggo -> Producten -> Televisie, naar beneden scrollen tot je de Next ziet en eronder op de link klikken.
@Carlos_59 is het gelukt met de tip van @RoWi en @Bert ?
Mocht het niet gelukt zijn, update je profiel met je postcode en huisnummer en laat het hier weten.
Het is helaas niet gelukt, producten is grijs kan dit niet aan klikken.
Heb verder vanmorgen Ziggo gebeld, ze zouden abonnement verversen maar ook dit heeft geen resultaat.
@Carlos_59 Heb je ooit een eerder Ziggo abonnement gehad waarvan je nu de Mijn Ziggo gegevens gebruikt?
En heb je nu mogelijk een nieuw abonnement?
Zo ja, dan moet je nu een nieuw Mijn Ziggo aanmaken.
Zo nee, dan kan een Ziggo moderator kijken in de achtergrond, maar dan moeten ze wel bij je gegevens kunnen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik heb inderdaad vroeger een Ziggo account gehad. Maar als ik nu een nieuwe maakt zeg hij dat hij al bestaat.
Indien klantnummer nodig hoor ik het wel.
*MOD EDIT AFBEELDING MET ADRES VERWIJDERD*
Hi @Carlos_59 ,
Op dat adres, de foto heb ik verwijderd, kom ik inderdaad al een actief account tegen. Als producten grijs zijn, duidt dat echter op een inactief account.
Gebruik je wel de juiste gebruikersnaam / mailadres? Anders kunnen we inderdaad het account verwijderen, dan kun je daarna een nieuwe aanmaken. Laat maar weten of dat nodig is 🙂
Hallo Erik, verwijder alles maar dan ga ik een nieuw account maken. Hoop dat dit de oplossing is.
Een oplossing is uiteraard ook ons doel @Carlos_59. Bij deze is het account verwijderd, via deze pagina kun je een nieuw account aanmaken 🙂
Gedaan.... Maar nu zie ik dat het serienummer op de Mediabox anders is dan in Mijn Ziggo ???
@Carlos_59 Hmm, dat is gek! Is het CA ID ook niet hetzelfde als hetgeen in Mijn Ziggo? De gegevens in Mijn Ziggo komen namelijk overeen met mijn systeem. Deze box staat dan ook actief onder je klantnummer. Mocht dit niet kloppen, dan zijn we gebaat bij het volledige serienummer (CA ID) van de Next. Deel het nummer in een privébericht.
Dat is prima, als u mijn verteld hoe ik dat moet doen privé berichtje sturen. ik ben nieuw op dit forum.
Maar alvast bedankt voor de hulp.
Klik rechts bovenin op deze pagina op Berichten, dan naast Postvak in op
Verzenden naar: Vincent en kies in de lijst Vincent, vul het onderwerp en het bericht in.
Dank je wel Bert, berichtje is verstuurd.
Dag @Carlos_59! Nog bedankt voor het doorsturen van de foto naar mijn collega Vincent. Vincent is er momenteel niet, dus ik neem het stokje even van hem over 😉
Er is inderdaad sprake van een verschillend serienummer en hetgeen in Mijn Ziggo staat klopt dus niet. Ik ga dit voor je laten aanpassen zodat het serienummer van de box welke je per foto aan mijn collega Vincent hebt doorgestuurd actief komt te staan onder jouw klantaccount. De mediabox neemt dan vanzelf de abonnementsrechten over welke bij jouw abonnement horen. Ik ga er vanuit dat het binnen 24 uren weer werkt zoals het hoort. Houd je het met ons in de gaten en trek je aan de bel als dit niet zo blijkt te zijn?
Mooie dag verder!
Hallo Erik,
we zijn weer een dag verder en helaas er is nog steeds niets gewijzigd. In Mijn Ziggo staat nog steeds het verkeerde serienummer. Wat kan ik doen om dit sneller te doen verlopen...
Goedemiddag @Carlos_59! Goed dat je even aan de bel trekt nu we bijna weer een dag verder zijn. Helaas is het administratieve omruilverzoek nog niet opgepakt, dit spijt me. Ik had verwacht dat dit sneller zou gaan. Het omruilverzoek staat nog open en ik hoop dat het in de loop van de middag gefikst gaat worden. Ik moet nogmaals een beroep doen op je geduld. Weet dat de juiste acties zijn uitgezet en dat het een kwestie van tijd is alvorens het goed in de systemen staat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.