1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Carlos_59

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Extra zenders (ESPN) niet zichtbaar op TV, wel via Ziggo GO

Ik zie mijn extra zenders (ESPN) niet op de TV maar wel op Ziggo Go. Waar gaat het mis?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 547Likes

Ben ik weer @Carlos_59! Toeval of niet, maar het administratieve omruilverzoek is zojuist doorgelopen. De juiste mediabox staat nu actief onder je klantaccount. Dit zal later worden geüpdatet in Mijn Ziggo. Ik heb een signaal naar je mediabox verstuurd wat alle abonnementsrechten ververst en deze is inmiddels doorgelopen. Werken de ESPN zenders nu zoals het hoort?

Bekijk in context

21 Reacties 21
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16876Posts
  • 3091Oplossingen
  • 8022Likes

Is dat met een ci+ module of mediabox (welke?)?

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Waarschijnlijk via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de mediabox next.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

Heb je al via Mijn Ziggo je zenders opnieuw opgehaald voor de Next?

Mijn Ziggo -> Producten -> Televisie, naar beneden scrollen tot je de Next ziet en eronder op de link klikken.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1422Posts
  • 214Oplossingen
  • 770Likes

@Carlos_59 is het gelukt met de tip van @RoWi en @Bert ?
Mocht het niet gelukt zijn, update je profiel met je postcode en huisnummer en laat het hier weten. 

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het is helaas niet gelukt, producten is grijs kan dit niet aan klikken.

Heb verder vanmorgen Ziggo gebeld, ze zouden abonnement verversen maar ook dit heeft geen resultaat.

Carlos_59_0-1651503553470.png

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

@Carlos_59 Heb je ooit een eerder Ziggo abonnement gehad waarvan je nu de Mijn Ziggo gegevens gebruikt?

En heb je nu mogelijk een nieuw abonnement?

Zo ja, dan moet je nu een nieuw Mijn Ziggo aanmaken.

Zo nee, dan kan een Ziggo moderator kijken in de achtergrond, maar dan moeten ze wel bij je gegevens kunnen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb inderdaad vroeger een Ziggo account gehad. Maar als ik nu een nieuwe maakt zeg hij dat hij al bestaat.

Indien klantnummer nodig hoor ik het wel.

*MOD EDIT AFBEELDING MET ADRES VERWIJDERD*

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Hi @Carlos_59 , 

Op dat adres, de foto heb ik verwijderd, kom ik inderdaad al een actief account tegen. Als producten grijs zijn, duidt dat echter op een inactief account.

Gebruik je wel de juiste gebruikersnaam / mailadres? Anders kunnen we inderdaad het account verwijderen, dan kun je daarna een nieuwe aanmaken. Laat maar weten of dat nodig is 🙂

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Erik, verwijder alles maar dan ga ik een nieuw account maken. Hoop dat dit de oplossing is.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Een oplossing is uiteraard ook ons doel @Carlos_59. Bij deze is het account verwijderd, via deze pagina kun je een nieuw account aanmaken 🙂

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Gedaan.... Maar nu zie ik dat het serienummer op de Mediabox anders is dan in Mijn Ziggo ???

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4651Posts
  • 613Oplossingen
  • 2384Likes

@Carlos_59 Hmm, dat is gek! Is het CA ID ook niet hetzelfde als hetgeen in Mijn Ziggo? De gegevens in Mijn Ziggo komen namelijk overeen met mijn systeem. Deze box staat dan ook actief onder je klantnummer. Mocht dit niet kloppen, dan zijn we gebaat bij het volledige serienummer (CA ID) van de Next. Deel het nummer in een privébericht. 

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat is prima, als u mijn verteld hoe ik dat moet doen privé berichtje sturen. ik ben nieuw op dit forum.

Maar alvast bedankt voor de hulp.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

Klik rechts bovenin op deze pagina op Berichten, dan naast Postvak in op Bert_0-1651590245700.png 

Verzenden naar: Vincent en kies in de lijst Vincent, vul het onderwerp en het bericht in.

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank je wel Bert, berichtje is verstuurd.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 547Likes

Dag @Carlos_59! Nog bedankt voor het doorsturen van de foto naar mijn collega Vincent. Vincent is er momenteel niet, dus ik neem het stokje even van hem over 😉

Er is inderdaad sprake van een verschillend serienummer en hetgeen in Mijn Ziggo staat klopt dus niet. Ik ga dit voor je laten aanpassen zodat het serienummer van de box welke je per foto aan mijn collega Vincent hebt doorgestuurd actief komt te staan onder jouw klantaccount. De mediabox neemt dan vanzelf de abonnementsrechten over welke bij jouw abonnement horen. Ik ga er vanuit dat het binnen 24 uren weer werkt zoals het hoort. Houd je het met ons in de gaten en trek je aan de bel als dit niet zo blijkt te zijn?

Mooie dag verder! 

Carlos_59
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Erik,

we zijn weer een dag verder en helaas er is nog steeds niets gewijzigd. In Mijn Ziggo staat nog steeds het verkeerde serienummer. Wat kan ik doen om dit sneller te doen verlopen...

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 547Likes

Goedemiddag @Carlos_59! Goed dat je even aan de bel trekt nu we bijna weer een dag verder zijn. Helaas is het administratieve omruilverzoek nog niet opgepakt, dit spijt me. Ik had verwacht dat dit sneller zou gaan. Het omruilverzoek staat nog open en ik hoop dat het in de loop van de middag gefikst gaat worden. Ik moet nogmaals een beroep doen op je geduld. Weet dat de juiste acties zijn uitgezet en dat het een kwestie van tijd is alvorens het goed in de systemen staat.