1
Vraag
2
Reacties
Yojiro

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra zenderpakket Hollandsnieuwe

Ik heb sinds december Internet en TV bij Ziggo en we hadden al een abonnement bij HollandsNieuwe lopen.

De minuten/mb's zijn verdubbeld, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen email ontvangen voor het activeren van een extra zenderpakket.

We zijn ruim over de 6 weken nu en beide abonnementen staan op dezelfde postcode en huisnummer. Hoe kan ik toch de activatiemail krijgen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 178Oplossingen
  • 764Likes

Hi @Yojiro

Ik heb een ticket aangemaakt dat het TV Pakket nog niet werkt terwijl je al langere tijd HollandsNieuwe in gebruik hebt! We houden het hier in de gaten maar krijgt ook zeker bericht als het geactiveerd is! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 4861Posts
  • 174Oplossingen
  • 2862Likes

Je hoeft de zenders niet te activeren. Dat gaat automatisch. Probeer het kanaal te bekijken. Als dat met een foutmelding gebeurt meld dat dan hier.

Het zenderpakket moet wel genoemd worden bij je abonnement overzicht.

Yojiro
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, daar gaat het helemaal niet over. Als je Ziggo en HollandsNieuwe hebt, dan krijg je dubbele mb's en een gratis extra pakket. https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo 

Moet je wel eerst een code via de email krijgen om het te activeren.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 4861Posts
  • 174Oplossingen
  • 2862Likes

Ik heb het gelezen nu. Je zou binnen 5 weken een email moeten ontvangen.

 

Zal een moderator er naar laten kijken. Die kan waarschijnlijk wel in het Ziggo systeem zien of er brief is verstuurd of dat er iets hangt.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 589Oplossingen
  • 1946Likes

Dag goedemiddag @Yojiro 

 

Als je zowel Ziggo als Hollands Nieuwe afneemt hoor je van beide de gratis extra's te ontvangen. Heb je al even gecontroleerd op HollandsNieuwe actief staat op hetzelfde adres als Ziggo?

Als dat allemaal klopt, wil je dan laten weten welk abonnement je bij HollandsNieuwe afneemt? 

Yojiro
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik heb het gecontroleerd, staat op hetzelfde adres. Ik heb een sim only 10.000 abonnement.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 517Oplossingen
  • 1753Likes

@Yojiro Ai, dan gaat er nog iets niet goed waardoor de koppeling tussen Hollandsnieuwe en Ziggo niet tot stand komt. 

Ik stuur je even een privébericht waarop je mag reageren om welke telefoonnummers het gaan. Daarnaast verneem ik graag van je welk TV pakket je geactiveerd wenst. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 178Oplossingen
  • 764Likes

Hi @Yojiro

Ik heb een ticket aangemaakt dat het TV Pakket nog niet werkt terwijl je al langere tijd HollandsNieuwe in gebruik hebt! We houden het hier in de gaten maar krijgt ook zeker bericht als het geactiveerd is! 

Yojiro
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan het nu kiezen in Mijn Ziggo, dank u wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic