Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb sinds december Internet en TV bij Ziggo en we hadden al een abonnement bij HollandsNieuwe lopen.
De minuten/mb's zijn verdubbeld, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen email ontvangen voor het activeren van een extra zenderpakket.
We zijn ruim over de 6 weken nu en beide abonnementen staan op dezelfde postcode en huisnummer. Hoe kan ik toch de activatiemail krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Yojiro!
Ik heb een ticket aangemaakt dat het TV Pakket nog niet werkt terwijl je al langere tijd HollandsNieuwe in gebruik hebt! We houden het hier in de gaten maar krijgt ook zeker bericht als het geactiveerd is!
Je hoeft de zenders niet te activeren. Dat gaat automatisch. Probeer het kanaal te bekijken. Als dat met een foutmelding gebeurt meld dat dan hier.
Het zenderpakket moet wel genoemd worden bij je abonnement overzicht.
Nee, daar gaat het helemaal niet over. Als je Ziggo en HollandsNieuwe hebt, dan krijg je dubbele mb's en een gratis extra pakket. https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo
Moet je wel eerst een code via de email krijgen om het te activeren.
Ik heb het gelezen nu. Je zou binnen 5 weken een email moeten ontvangen.
Zal een moderator er naar laten kijken. Die kan waarschijnlijk wel in het Ziggo systeem zien of er brief is verstuurd of dat er iets hangt.
Dag goedemiddag @Yojiro
Als je zowel Ziggo als Hollands Nieuwe afneemt hoor je van beide de gratis extra's te ontvangen. Heb je al even gecontroleerd op HollandsNieuwe actief staat op hetzelfde adres als Ziggo?
Als dat allemaal klopt, wil je dan laten weten welk abonnement je bij HollandsNieuwe afneemt?
Ja, ik heb het gecontroleerd, staat op hetzelfde adres. Ik heb een sim only 10.000 abonnement.
Hi @Yojiro!
Ik heb een ticket aangemaakt dat het TV Pakket nog niet werkt terwijl je al langere tijd HollandsNieuwe in gebruik hebt! We houden het hier in de gaten maar krijgt ook zeker bericht als het geactiveerd is!
Ik kan het nu kiezen in Mijn Ziggo, dank u wel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...