Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Joostvangeel
Level 1

Extra tv’s

Ik heb een horizon box en 2 extra ci+ modules. Ik wil voor mijn buiten tv nog een extra module. Is dit mogelijk?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Volgens mij is het enkel mogelijk als je al klant was bij Ziggo vóór de fusie met UPC en je toen 1 of beide smartcards ook al had, je valt dan namelijk nog in de oude regeling.

Betaal je voor elk van die smartcards nu 2 euro per maand? In dat geval is het namelijk niet mogelijk, omdat je dan in de 'nieuwe' regeling zit.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Steefb
Level 20

Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo

Je kunt alleen een extra CI+ module of extra mediabox van ons in bruikleen krijgen als je al een abonnement met een CI+ module of een mediabox van ons als hoofdontvanger hebt. In totaal kun je maximaal 2 extra digitale ontvangers bestellen. Dus: je hoofdontvanger en twee extra ontvangers. De combinatie maakt niet uit: een Mediabox als hoofdaansluiting werkt goed samen met een Extra Mediabox en/of CI+ Module. 

Gewoon zonder module is het aantal tv's onbeperkt, de meeste zenders zijn dan echter SD, het aantal toch niet slecht.

Digitale Kabel TV zonder kastje | Ziggo

Kabel TV: voordelig tv kijken | Ziggo

Kies je voor Kabel TV, dan haal je 50+ tv-zenders in scherpe beeldkwaliteit in huis. NPO 1, 2, 3 en Ziggo Sport zenden we zelfs uit in HD-kwaliteit. En het fijne is: je hebt geen mediabox of afstandsbediening nodig. Kabel in je tv en het is gepiept. Ook kun je 50+ radiozenders ontvangen.

Geen mediabox, wel digitale tv
Om het digitale signaal te ontvangen heb je een geschikte tv nodig met een ingebouwde digitale ontvanger. Technische naam: een DVB-C tuner. Dat klinkt ingewikkeld, maar de meeste toestellen hebben er wel een.

0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Volgens mij is het enkel mogelijk als je al klant was bij Ziggo vóór de fusie met UPC en je toen 1 of beide smartcards ook al had, je valt dan namelijk nog in de oude regeling.

Betaal je voor elk van die smartcards nu 2 euro per maand? In dat geval is het namelijk niet mogelijk, omdat je dan in de 'nieuwe' regeling zit.

0 Kudos