Ik heb een horizon box en 2 extra ci+ modules. Ik wil voor mijn buiten tv nog een extra module. Is dit mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volgens mij is het enkel mogelijk als je al klant was bij Ziggo vóór de fusie met UPC en je toen 1 of beide smartcards ook al had, je valt dan namelijk nog in de oude regeling.
Betaal je voor elk van die smartcards nu 2 euro per maand? In dat geval is het namelijk niet mogelijk, omdat je dan in de 'nieuwe' regeling zit.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo
Je kunt alleen een extra CI+ module of extra mediabox van ons in bruikleen krijgen als je al een abonnement met een CI+ module of een mediabox van ons als hoofdontvanger hebt. In totaal kun je maximaal 2 extra digitale ontvangers bestellen. Dus: je hoofdontvanger en twee extra ontvangers. De combinatie maakt niet uit: een Mediabox als hoofdaansluiting werkt goed samen met een Extra Mediabox en/of CI+ Module.
Gewoon zonder module is het aantal tv's onbeperkt, de meeste zenders zijn dan echter SD, het aantal toch niet slecht.
Digitale Kabel TV zonder kastje | Ziggo
Kabel TV: voordelig tv kijken | Ziggo
Kies je voor Kabel TV, dan haal je 50+ tv-zenders in scherpe beeldkwaliteit in huis. NPO 1, 2, 3 en Ziggo Sport zenden we zelfs uit in HD-kwaliteit. En het fijne is: je hebt geen mediabox of afstandsbediening nodig. Kabel in je tv en het is gepiept. Ook kun je 50+ radiozenders ontvangen.
Geen mediabox, wel digitale tv
Om het digitale signaal te ontvangen heb je een geschikte tv nodig met een ingebouwde digitale ontvanger. Technische naam: een DVB-C tuner. Dat klinkt ingewikkeld, maar de meeste toestellen hebben er wel een.
Volgens mij is het enkel mogelijk als je al klant was bij Ziggo vóór de fusie met UPC en je toen 1 of beide smartcards ook al had, je valt dan namelijk nog in de oude regeling.
Betaal je voor elk van die smartcards nu 2 euro per maand? In dat geval is het namelijk niet mogelijk, omdat je dan in de 'nieuwe' regeling zit.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.