1
Vraag
2
Reacties
Joostvangeel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra tv’s

Ik heb een horizon box en 2 extra ci+ modules. Ik wil voor mijn buiten tv nog een extra module. Is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Volgens mij is het enkel mogelijk als je al klant was bij Ziggo vóór de fusie met UPC en je toen 1 of beide smartcards ook al had, je valt dan namelijk nog in de oude regeling.


Betaal je voor elk van die smartcards nu 2 euro per maand? In dat geval is het namelijk niet mogelijk, omdat je dan in de 'nieuwe' regeling zit.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Extra CI+ Module | Televisie | Ziggo

 

Je kunt alleen een extra CI+ module of extra mediabox van ons in bruikleen krijgen als je al een abonnement met een CI+ module of een mediabox van ons als hoofdontvanger hebt. In totaal kun je maximaal 2 extra digitale ontvangers bestellen. Dus: je hoofdontvanger en twee extra ontvangers. De combinatie maakt niet uit: een Mediabox als hoofdaansluiting werkt goed samen met een Extra Mediabox en/of CI+ Module. 

 

 

Gewoon zonder module is het aantal tv's onbeperkt, de meeste zenders zijn dan echter SD, het aantal toch niet slecht.

Digitale Kabel TV zonder kastje | Ziggo

 

Kabel TV: voordelig tv kijken | Ziggo

 

Kies je voor Kabel TV, dan haal je 50+ tv-zenders in scherpe beeldkwaliteit in huis. NPO 1, 2, 3 en Ziggo Sport zenden we zelfs uit in HD-kwaliteit. En het fijne is: je hebt geen mediabox of afstandsbediening nodig. Kabel in je tv en het is gepiept. Ook kun je 50+ radiozenders ontvangen.

Geen mediabox, wel digitale tv
Om het digitale signaal te ontvangen heb je een geschikte tv nodig met een ingebouwde digitale ontvanger. Technische naam: een DVB-C tuner. Dat klinkt ingewikkeld, maar de meeste toestellen hebben er wel een.

 

 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Volgens mij is het enkel mogelijk als je al klant was bij Ziggo vóór de fusie met UPC en je toen 1 of beide smartcards ook al had, je valt dan namelijk nog in de oude regeling.


Betaal je voor elk van die smartcards nu 2 euro per maand? In dat geval is het namelijk niet mogelijk, omdat je dan in de 'nieuwe' regeling zit.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic