ik heb nu sinds kort een red unlimited 2 jarig contract
nu las ik dat je een gratis tv pakket kon kiezen welke is dan het beste
ik heb nu internet giga + tv max next
ik zie online 3 keuzen
maar geen idee welke de beste keuze is qua wat ik al heb (helaas kan je geen erotiek kiezen haha 😛 )
ook zie ik geen knop op mijn keuze te maken of ik moet een nieuwe bril gaan halen 😉
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
die espn actie was voor nieuwe klanten geloof ik, vrees dus dat je het niet zult krijgen. zou tv pakket naar middelste pakket doen zodat je minder betaald voor ongeveer hetzelfde 🙂
heb nog een stille hoop dat een van de mods iets kan toveren aan hun kant 😛
Zoals mijn collega al zei; we kunnen helaas niets veranderen aan de spelregels van de actie. We kunnen hierin dus helaas niets betekenen.
jammer dat er niks mogelijk is qua extra gratis pakket/korting e.d zeker voor vaste klanten zoals ik is dat extra zuur want kan vanwege curatele niet bellen met de afdeling retentie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.