1
Vraag
2
Reacties
GMOSHI

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra streams Viaplay

Hi,

 

ik kan nu op mijn Viaplay maar slechts met 2 streams tegelijk kijken naar bijvoorbeeld F1. Is het mogelijk om dit op te hogen naar 3 of 4 en zo ja, hoe moet ik dit doen.

 

Ik hoor graag.

 

Groeten,

Johan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment | Viaplay

 

Veelgestelde vragen

 

Hoeveel streams/apparaten kan ik hebben?


Je kan 2 streams tegelijkertijd open hebben en tot 5 apparaten gebruiken binnen een 24 uur periode. Als je een 3de stream wil openen, zal je een foutmelding ontvangen met uitleg hierover. Hetzelfde geld voor een 6de apparaat binnen een 24 uur periode. Je kan ook de meeste series en films downloaden en offline bekijken zonder dat deze effect heeft op de online stream.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @GMOSHI 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Als u uw abonnement rechtstreeks via Viaplay hebt afgesloten dan betaalt u voor twee apparaten die gelijktijdig content kunnen streamen van Viaplay.

Als u uw abonnement via Ziggo heeft afgesloten dan kunt u met twee apparaat en gelijktijdig streamen plus Ziggo-kanaal 200. 

 

Viaplay-accounts zijn alleen bedoeld voor persoonlijk en dus huiselijk gebruik en je kunt als klant twee streams tegelijkertijd hebben. Dit geldt voor series, films en sport. Als er al twee streams zijn gestart en je een derde stream wilt starten, verschijnt er een foutmelding met de vraag om één stream te sluiten om de nieuwe stream te kunnen starten.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

"Is het mogelijk om dit op te hogen naar 3 of 4 en zo ja, hoe moet ik dit doen."

Voor meer streams is een 2e of meer abonnementen nodig.

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment | Viaplay

 

Veelgestelde vragen

 

Hoeveel streams/apparaten kan ik hebben?


Je kan 2 streams tegelijkertijd open hebben en tot 5 apparaten gebruiken binnen een 24 uur periode. Als je een 3de stream wil openen, zal je een foutmelding ontvangen met uitleg hierover. Hetzelfde geld voor een 6de apparaat binnen een 24 uur periode. Je kan ook de meeste series en films downloaden en offline bekijken zonder dat deze effect heeft op de online stream.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic