1
Vraag
2
Reacties
jansmarcel
Expert
Expert
  • 802Posts
  • 45Oplossingen
  • 389Likes

Extra splitter om kennis te helpen

Hallo,

Het is weer zo ver. Ik ga een kennis helpen met een Quantis QE 317 aansluiten. Om zijn aansluiting hiervoor geschikt te maken heb ik weer een splitter uit mijn eigen installatie gebruikt.

Zou ik hiervoor een vervangende kunnen krijgen. De gebruikte splitter is een POA-1-B

Alvast bedankt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @jansmarcel 

je hebt het er maar druk mee. Ik zie dat het om de Quantis gaat, zit daarbij wel het retourband stopfilter? Anders moet ook die nagezonden worden. Kijk daar dus even naar. Als het materiaal naar jou moet, zet dan even jou gegevens in je profiel. Anders dat van de ander.

Ik zal @Maud even vragen in ieder geval de POA01 naar je toe te sturen. Of zullen we er meteen maar een gros van doen? 😁

Bekijk in context

9 Reacties 9
Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dag @jansmarcel 

je hebt het er maar druk mee. Ik zie dat het om de Quantis gaat, zit daarbij wel het retourband stopfilter? Anders moet ook die nagezonden worden. Kijk daar dus even naar. Als het materiaal naar jou moet, zet dan even jou gegevens in je profiel. Anders dat van de ander.

Ik zal @Maud even vragen in ieder geval de POA01 naar je toe te sturen. Of zullen we er meteen maar een gros van doen? 😁

jansmarcel
Expert topicstarter
Expert
  • 802Posts
  • 45Oplossingen
  • 389Likes

@Willem-A1  zou je ook aan Maud kunnen vragen er een coax kabel male/female van 5m erbij te doen dan hebben we het hele plaatje compleet. Alvast bedankt.

Het Filter was inderdaad meegeleverd. Deze heb ik ook aangesloten.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Maud je ziet het misschien al als je hier bent, of als een collega het oppakt. Wil je ook een coax van 5 meter naar jansmarcel toezenden? 

Mooi dat het filter aanwezig is @jansmarcel Die is wel belangrijk. 

Succes met je 'project'. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 119Oplossingen
  • 304Likes

Hardware store "Natuurlijk" zorgt voor een nieuwe splitter met 5 meter coaxkabel voor 😉 
@jansmarcel succes met aansluiten! 

jansmarcel
Expert topicstarter
Expert
  • 802Posts
  • 45Oplossingen
  • 389Likes

@Jos  Bedankt. Gaat denk ik wel lukken. Het " virus" van mensen helpen is lang geleden al overgeslagen. In die tijd ook een korte tijd op de helpdesk door gebracht op de afdeling DTV. En ik ben niet meer gestopt mensen te helpen

jansmarcel
Expert topicstarter
Expert
  • 802Posts
  • 45Oplossingen
  • 389Likes

Heb tot op heden helaas niks mogen ontvangen (brievenbuspost) Volgens track&trace afgeleverd maar niks ontvangen. zijn bijna een week verder na verzending.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Is het wel naar het juiste adres gestuurd wat de track en trace betreft? Ook niks geleverd bij buren o.i.d? Zo niet, moet @Jos er nog maar even naar kijken. 

jansmarcel
Expert topicstarter
Expert
  • 802Posts
  • 45Oplossingen
  • 389Likes

@Willem-A1  hij stond netjes in de Postnl app. Heb dit eerder met een brievenbus pakket gehad. Dit ook nooit ontvangen. Of er post bij mij verdwijnt?? Geen idee. Vind het zonde van de materialen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 119Oplossingen
  • 304Likes

Leuk te horen dat je hier ook na het werken bij ons nog mee door bent gegaan! 
Kabel nog niet gehad? Lastig dat die bezorgd staat maar niet bezorgd is. Hij stond zeker weten goed 🙂 
Ik zal er melding van maken bij PostNL en nogmaals een kabel bestellen voor je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic