1
Vraag
2
Reacties
MichielTimmerma

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Extra pakket niet op 2e televisie beschikbaar

Gisteren heeft de monteur bij mij thuis Ziggo aangesloten (internet, telefoon en 2 televisies). Ik heb gisteravond een extra pakket toegevoegd aan mijn televisiekanalen. Ik kreeg daar netjes een mail over en binnen een half uur waren deze ook beschikbaar op mijn televisie in de woonkamer. Echter zijn deze extra kanalen nu nog steeds niet beschikbaar op m'n televisie op de slaapkamer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MichielTimmerma
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels opgelost. Ik heb even met Ziggo gechat. Ze hebben een update naar m'n apparatuur gestuurd, nu werkt het wel op de 2e televisie. Thanks voor het meedenken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MichielTimmermans wrote:
Gisteren heeft de monteur bij mij thuis Ziggo aangesloten (internet, telefoon en 2 televisies). Ik heb gisteravond een extra pakket toegevoegd aan mijn televisiekanalen. Ik kreeg daar netjes een mail over en binnen een half uur waren deze ook beschikbaar op mijn televisie in de woonkamer. Echter zijn deze extra kanalen nu nog steeds niet beschikbaar op m'n televisie op de slaapkamer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?


Hoe kijk je met 1e tv ? mediabox ? CI+ module ? en de 2e tv ?
Het kan zijn dat je nog even opnieuw de kanalen zoek modus op je TV/ Box moet toepassen
MichielTimmerma
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels opgelost. Ik heb even met Ziggo gechat. Ze hebben een update naar m'n apparatuur gestuurd, nu werkt het wel op de 2e televisie. Thanks voor het meedenken.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
oke mooi !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic