Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
ik combineer Ziggo met Vodafone en profiteer nu van voordelen bij beide providers. Het tv-pakket is TV-Compleet. Als gratis extra zenderpakket heb ik Ziggo Sport Totaal gekozen, maar dat gebruik ik weinig. Is het mogelijk om Ziggo Sport Totaal in te ruilen voor Movies & Series XL?
Concreet gaat het me maar om één zender uit dat XL pakket, namelijk Eurosport 2. Een sportzender, maar om onbekende redenen zit die niet in Ziggo Sport Totaal.
Bedankt voor uw aandacht.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heel irritant dat je de extra kanalen niet kan zien op deze manier. Maar dat is de keuze die Ziggo/Vodafone bied 😕.
Er zijn namelijk drie mogelijkheden Movies&Series
Zover ik weet (ik heb Hollands Nieuwe ipv Vodafone) kan je als extra pakket kiezen voor Movies&Series L (zonder de X). Je hebt dan wel de on-demand films en series, maar niet de extra kanalen.
Bedankt voor de snelle reactie, maar dat lost mijn vraag niet op want ik wel graag een extra kanaal.
Los daarvan begrijp ik niet waarom ik geen duurder extra pakket kan ruilen tegen een goedkoper extra pakket (ook al het dan voor mij gratis). Dat lijkt me een win-win situatie voor beiden?
Heel irritant dat je de extra kanalen niet kan zien op deze manier. Maar dat is de keuze die Ziggo/Vodafone bied 😕.
Er zijn namelijk drie mogelijkheden Movies&Series
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...