1
Vraag
2
Reacties
quigg67

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Extra pakket Ziggo Sport Totaal inruilen voor Movies & Series XL?

Beste,

ik combineer Ziggo met Vodafone en profiteer nu van voordelen bij beide providers. Het tv-pakket is TV-Compleet. Als gratis extra zenderpakket heb ik Ziggo Sport Totaal gekozen, maar dat gebruik ik weinig. Is het mogelijk om Ziggo Sport Totaal in te ruilen voor Movies & Series XL?

Concreet gaat het me maar om één zender uit dat XL pakket, namelijk Eurosport 2. Een sportzender, maar om onbekende redenen zit die niet in Ziggo Sport Totaal.

Bedankt voor uw aandacht.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1444Posts
  • 167Oplossingen
  • 896Likes

Heel irritant dat je de extra kanalen niet kan zien op deze manier. Maar dat is de keuze die Ziggo/Vodafone bied 😕.

Er zijn namelijk drie mogelijkheden Movies&Series

• Movies&Series - zeer beperkt ondemand aanbod
  • Movies&Series L - uitgebreid on-demand aanbod, alleen icm HollandsNieuwe/Vodafone
  • Movies&Series XL - uitgebreid on-demand en extra kanalen, alleen tegen extra abonnementskosten

Bekijk in context

3 Reacties 3
Karel.

Level 16
  • 1444Posts
  • 167Oplossingen
  • 896Likes

Zover ik weet (ik heb Hollands Nieuwe ipv Vodafone) kan je als extra pakket kiezen voor Movies&Series L (zonder de X). Je hebt dan wel de on-demand films en series, maar niet de extra kanalen.

quigg67
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de snelle reactie, maar dat lost mijn vraag niet op want ik wel graag een extra kanaal.

Los daarvan begrijp ik niet waarom ik geen duurder extra pakket kan ruilen tegen een goedkoper extra pakket (ook al het dan voor mij gratis). Dat lijkt me een win-win situatie voor beiden?

Karel.

Level 16
  • 1444Posts
  • 167Oplossingen
  • 896Likes

Heel irritant dat je de extra kanalen niet kan zien op deze manier. Maar dat is de keuze die Ziggo/Vodafone bied 😕.

Er zijn namelijk drie mogelijkheden Movies&Series

• Movies&Series - zeer beperkt ondemand aanbod
  • Movies&Series L - uitgebreid on-demand aanbod, alleen icm HollandsNieuwe/Vodafone
  • Movies&Series XL - uitgebreid on-demand en extra kanalen, alleen tegen extra abonnementskosten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic