Aki

Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Extra next box bestellen

Hoi Welk abonnement heb ik nodig

Voor 1 extra next box voor 2e tv 

Heb nu tv complete next

 

Mvg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17355Posts
  • 772Oplossingen
  • 4450Likes

Je kan via www.ziggo.nl inloggen op Mijn Ziggo rechter bovenhoek

Dan log je in met je gegevens en ga je naar producten en vervolgens Televisie

Dan klik je op wijzig abonnement en zelf samenstellen en dan kan je een 2e Next bestellen.

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17355Posts
  • 772Oplossingen
  • 4450Likes

Je kan via www.ziggo.nl inloggen op Mijn Ziggo rechter bovenhoek

Dan log je in met je gegevens en ga je naar producten en vervolgens Televisie

Dan klik je op wijzig abonnement en zelf samenstellen en dan kan je een 2e Next bestellen.

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Aki
topicstarter
Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb vanmorgen een 2e next box  bestelt

Maar nog geen bevestiging via mail mogen ontvangen 🤔

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17355Posts
  • 772Oplossingen
  • 4450Likes

Misschien is de mail in je ongewenste of Spam map terecht gekomen.

Het is enorm druk dus het duurt even voor je een mail krijgt, mocht je na zondag nog geen mail hebben gehad, laat het hier dan even weten. Dan kan ik een Ziggo medewerker vragen of hij de bestelling status kan bekijken. 

 

Ik ben een klant die een klant helpt op de community, wacht het even af.

Aki
topicstarter
Stamgast
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Tis gelukt bedankt👍🏻

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17355Posts
  • 772Oplossingen
  • 4450Likes

Graag gedaan en heel veel plezier als de Next in huis is, voor vragen en hulp kunt u altijd een topic openen in de community. Alvast fijn weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo