1
Vraag
2
Reacties
Aki

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Extra next box bestellen

Hoi Welk abonnement heb ik nodig

Voor 1 extra next box voor 2e tv 

Heb nu tv complete next

 

Mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24288Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7798Likes

Je kan via www.ziggo.nl inloggen op Mijn Ziggo rechter bovenhoek

Dan log je in met je gegevens en ga je naar producten en vervolgens Televisie

Dan klik je op wijzig abonnement en zelf samenstellen en dan kan je een 2e Next bestellen.

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24288Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7798Likes

Je kan via www.ziggo.nl inloggen op Mijn Ziggo rechter bovenhoek

Dan log je in met je gegevens en ga je naar producten en vervolgens Televisie

Dan klik je op wijzig abonnement en zelf samenstellen en dan kan je een 2e Next bestellen.

 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Aki
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb vanmorgen een 2e next box  bestelt

Maar nog geen bevestiging via mail mogen ontvangen 🤔

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24288Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7798Likes

Misschien is de mail in je ongewenste of Spam map terecht gekomen.

Het is enorm druk dus het duurt even voor je een mail krijgt, mocht je na zondag nog geen mail hebben gehad, laat het hier dan even weten. Dan kan ik een Ziggo medewerker vragen of hij de bestelling status kan bekijken. 

 

Ik ben een klant die een klant helpt op de community, wacht het even af.

Aki
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Tis gelukt bedankt👍🏻

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24288Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7798Likes

Graag gedaan en heel veel plezier als de Next in huis is, voor vragen en hulp kunt u altijd een topic openen in de community. Alvast fijn weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic