NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wij hebben nu al meer dan 2 maanden Hollands Nieuwe en nog steeds geen extra gratis pakket.
WEL heb ik een mail van Ziggo dat het gratis pakket per direct uitgekozen kan worden.
Na herhaalde pogingen is het mij nog niet gelukt het extra pakket te bemachtigen.
Ik heb interesse in het pakket Movies en Series. Wie kan mij verder helpen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @kastje en welkom op de Ziggo Community en goed dat je aan de bel trekt. Je hebt al de mail ontvangen dat je een Extra TV-Pakket mag uitzoeken. Uit je berichtje kan ik niet opmaken wat je hebt geprobeerd daarom leg ik de stappen even kort uit.
Vervolgens heb je dezelfde dag nog toegang tot de zenders of kijk je de content via On Demand. Als het niet lukt, laat dan hier een berichtje achter waar je precies tegenaan loopt. Dan kunnen we je verder helpen.
Hoi Sander,
Als ik inlog op mijn Ziggo krijg ik 7 vlakken
tw.
login veranderen
wachtwoord wijzigen
account uitbreiden
account extra beveiligen
accounts samenvoegen
active sessies stoppen
waarschuw mij
en een rode link Vodafone toevoegen
dat is wat mijn scherm aangeeft
Hoi Bert,
Als ik inlog op mijn Ziggo krijg ik 7 vlakken
tw.
login veranderen
wachtwoord wijzigen
account uitbreiden
account extra beveiligen
accounts samenvoegen
active sessies stoppen
waarschuw mij
en een rode link Vodafone toevoegen
dat is wat mijn scherm aangeeft
@kastje Wat goed dat je even een afbeelding deelt! Rechtsboven staat [Ga naar Mijn Ziggo]
Wil je daar eens op klikken?
Vervolgens zijn de volgende stappen nodig:
en ik heb de geschiedenis gewist.................
nog een aanvulling misschien, als ik met de muis over "mijn ziggo" ga krijg ik de volgende melding links onderin het beeld.
https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo
dus blijf ik op dezelfde pagina, toch
Probeer deze link eens? https://www.vodafone.nl/account/inloggen?login=ziggo-selfcare
Kun je eens een andere browser proberen?
Het lijkt erop of je inlogt met je mailadres, dat zie ik althans rechtsboven in je screenshot staan.
Ik kan het ook fout hebben, maar je inlognaam is volgens mij niet gelijk aan je mailadres.
ik heb niets anders om in te loggen
als ik opnieuw met de klantcode probeer in te loggen met een nieuwe naam krijg ik deze mededeling
**Bijlage verwijderd door moderator wegens privacy-gevoelige informatie**
dit is google chrome met dezelfde pagina
ik heb deze afbeelding een beetje snel geplaatst maar daar staan gegevens bij die ik liever niet deel kan iemand deze verwijderen
het gaat om ziggo account.jpg
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.