1
Vraag
2
Reageer en help mee
kastje

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Extra gratis pakket (icm hollandsnieuwe)

Wij hebben nu al meer dan 2 maanden Hollands Nieuwe en nog steeds geen extra gratis pakket.

WEL heb ik een mail van Ziggo dat het gratis pakket per direct uitgekozen kan worden.

Na herhaalde pogingen is het mij nog niet gelukt het extra pakket te bemachtigen.

Ik heb interesse in het pakket Movies en Series.  Wie kan mij verder helpen.

50 Reacties 50
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Goedemorgen @kastje en welkom op de Ziggo Community en goed dat je aan de bel trekt. Je hebt al de mail ontvangen dat je een Extra TV-Pakket mag uitzoeken. Uit je berichtje kan ik niet opmaken wat je hebt geprobeerd daarom leg ik de stappen even kort uit.

 

  1. Log in op www.ziggo.nl/mijnziggo
  2. Scrol naar Volop Extra voordelen
  3. Klik op Extra TV-pakket instellen
  4. Selecteer je favoriete keuze
  5. Druk op de knop [Bevestig keuze]

Vervolgens heb je dezelfde dag nog toegang tot de zenders of kijk je de content via On Demand. Als het niet lukt, laat dan hier een berichtje achter waar je precies tegenaan loopt. Dan kunnen we je verder helpen.

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes


Hoi Sander,

Als ik inlog op mijn Ziggo krijg ik 7 vlakken
tw.
login veranderen
wachtwoord wijzigen
account uitbreiden
account extra beveiligen
accounts samenvoegen
active sessies stoppen
waarschuw mij


en een rode link Vodafone toevoegen

dat is wat mijn scherm aangeeft

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes


Hoi Bert,

Als ik inlog op mijn Ziggo krijg ik 7 vlakken
tw.
login veranderen
wachtwoord wijzigen
account uitbreiden
account extra beveiligen
accounts samenvoegen
active sessies stoppen
waarschuw mij


en een rode link Vodafone toevoegen

dat is wat mijn scherm aangeeft

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

hierbij nog een scherm afdruk

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@kastje Wat goed dat je even een afbeelding deelt! Rechtsboven staat [Ga naar Mijn Ziggo]

 

Wil je daar eens op klikken?

Vervolgens zijn de volgende stappen nodig:

  1. Scrol naar Volop Extra voordelen
  2. Klik op Extra TV-pakket instellen
  3. Selecteer je favoriete keuze
  4. Druk op de knop [Bevestig keuze]

 

 

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik ben nogmaals opnieuw ingelogd bij mijn ziggo en krijg exact dezelfde pagina

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

en ik heb de geschiedenis gewist.................

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nog een aanvulling misschien, als ik met de muis over  "mijn ziggo"  ga krijg ik de volgende melding links onderin het beeld.

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo                   

dus blijf ik op dezelfde pagina, toch

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik krijg hetzelfde scherm

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je eens een andere browser proberen?

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Het lijkt erop of je inlogt met je mailadres, dat zie ik althans rechtsboven in je screenshot staan. 

Ik kan het ook fout hebben, maar je inlognaam is volgens mij niet gelijk aan je mailadres.

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dit is google chrome met dezelfde pagina

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb niets anders om in te loggen

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

als ik opnieuw met de klantcode probeer in te loggen met een nieuwe naam krijg ik deze mededeling

**Bijlage verwijderd door moderator wegens privacy-gevoelige informatie**

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dit is google chrome met dezelfde pagina

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb deze afbeelding een beetje snel geplaatst maar daar staan gegevens bij die ik liever niet deel kan iemand deze verwijderen

kastje
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

het gaat om ziggo account.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic