1
Vraag
2
Reacties
Idso

Level 2
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Extra apps installeren op de Mediabox XL

Hoe kan ik extra apps installeren op mijn Horizon Mediabox ? Ik ben onder andere op zoek naar een internet browser.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dit is niet mogelijk. De apps worden aangevuld door ziggo zelf. Deze functie /content is niet geschikt voor zelf apps te downl. Of mee te gaan internetten als een smart tv. Even simpel uitgelegd dus niet geheel exact zie deze apps als een soort tv kanaal. Jij opent en app en deze maakt verbinding met de server/soort cloud van ziggo. Deze verzend weer via de coax het gevraagde als een soort tv signaal. Dus de hzn is en functioneerd niet als andere ontvangers als smart tv /mob en tablet waar dit wel mogelijk is.

Bekijk in context

1 Reactie 1
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Dit is niet mogelijk. De apps worden aangevuld door ziggo zelf. Deze functie /content is niet geschikt voor zelf apps te downl. Of mee te gaan internetten als een smart tv. Even simpel uitgelegd dus niet geheel exact zie deze apps als een soort tv kanaal. Jij opent en app en deze maakt verbinding met de server/soort cloud van ziggo. Deze verzend weer via de coax het gevraagde als een soort tv signaal. Dus de hzn is en functioneerd niet als andere ontvangers als smart tv /mob en tablet waar dit wel mogelijk is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic