Al sinds mensenheugenis aan de coax-kabel gekoppeld , heb ik op dit moment Ziggo TV Complete.
Als sportliefhebber, gedwongen door de gewiekste zenderindeling per pakket, ook een abo op Movies & Series XL.
Huh ? Ja, huh.
Eurosport 2 is de enige vreemde eend in de bijt van Movies & Series XL, maar als je sport volgt op Eurosport, dan weet je nooit op welk kanaal dat komt, en dat weet Ziggo natuurlijk ook.
Aangespoord door de Vodafone / Ziggo deals, een mobiel abonnement genomen bij Vodafone, en Ziggo Sport Totaal als extra TV pakket, vanwege F1, PGA en European Tour golf. Mooi !
F1 is weg bij Ziggo, evenals PGA golf. Ik heb geen interesse meer in Ziggo Sport Totaal, om over Ziggo Kids maar helemaal te zwijgen. Movies & Series L ? Zie boven, dat heb ik al.
Ziggo Sport Totaal kost € 14,95.
Movies & Series XL kost € 11,95.
Elk jaar wordt Ziggo hier en daar wat duurder, en om de kosten aan mijn kant een beetje binnen de perken te houden, lijkt de oplossing simpel. Laat mij voortaan Movies & Series XL gratis ontvangen, Ziggo Sport Totaal hoef ik niet meer.
Maar nee, zo simpel gaat dat niet. Goed werk van de klantenservice, die dan bij de eerste melding 6 maanden gratis Movies & Series XL weggeeft, maar dat is geen structurele oplossing hè ?
En wie je ook aanspreekt bij Ziggo, dit is zo "omdat het zo is" , en nee, we gaan daar verder niets mee doen.
KPN graaft zich een ongeluk, de glasvezel alternatieven zijn onderweg. De internet TV alternatieven liggen links en rechts op de loer. De alternativen zijn in aantocht, en toch meet Ziggo zich een Liander houding aan. Op dit moment heeft opzeggen nog te veel nadelen, maar wat moet er gebeuren om de besluitvormers bij Ziggo te bereiken?
Ik betaal € 11,95 om een zender te ontvangen die in het verkeerde pakket zit, Ziggo doet niets.
Ik wil een goedkoper pakket als extra TV pakket, Ziggo doet niets.
Wat is dat toch voor manier van doen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Rene F "Ik wil een goedkoper pakket als extra TV pakket, Ziggo doet niets."
Ik wil ook goedkoper, maar het is bij alle providers hetzelfde, overal moet je betalen voor wat er aangeboden wordt en het is heel simpel, je kiest zelf wat je wenst en de provider die je wenst.
Providers bieden een pakket en mogelijkheden aan en jij beslist zelf bij welke provider je zit en welke pakketten het dichtst bij je wensen aansluiten.
Iedere klant heeft zo zijn wensen en een aantal wensen kunnen vervuld worden en een aantal niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Rene F ik zal je topic doorgeven aan de medewerkers dan kunnen ze het misschien met je in orde maken. Medewerker komt dan vanzelf topic in.
@Rene F "Ik wil een goedkoper pakket als extra TV pakket, Ziggo doet niets."
Ik wil ook goedkoper, maar het is bij alle providers hetzelfde, overal moet je betalen voor wat er aangeboden wordt en het is heel simpel, je kiest zelf wat je wenst en de provider die je wenst.
Providers bieden een pakket en mogelijkheden aan en jij beslist zelf bij welke provider je zit en welke pakketten het dichtst bij je wensen aansluiten.
Iedere klant heeft zo zijn wensen en een aantal wensen kunnen vervuld worden en een aantal niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.