1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Liane59

Level 4
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Extra Mediabox mogelijk?

Is het mogelijk om een extra Mediabox Next of Mediabox xl te bestellen,geen Humax 5300. 
Het is voor meerdere zenders tegelijk op te nemen.

Oplossing
24 Reacties 24
Meldingen
Aan Uit
pajvanijperen

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Serkan bedankt voor de connectbox !! toppie.....  wat betreft de mediabox kan ik inderdaad wel wat hulp gebruiken.... kan ik de huidige cisco HD DVR zelf via internet opzeggen of moet ik daar voor bellen ?

en daarna de nw. medibox next bestellen ?? zit ik dat niet een tijdje zonder?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1547Posts
  • 236Oplossingen
  • 658Likes

Hallo @pajvanijperen , een product of dienst opzeggen kun je niet zelf. Daar heb je onze hulp of de hulp van onze (online) helpdesk voor nodig. Wij kunnen ervoor zorgen dat de ingangsdatum van de mediabox Next rond dezelfde datum zal liggen als de opzegdatum van de Cisco HD DVR. Als we deze data zo dicht mogelijk bij elkaar zetten, dan is de kans klein dat je zonder deze dienst komt te zitten. 

Zal ik dit gelijk voor je regelen?

@anoniemforum , fijn om te lezen dat hiermee het probleem bij je is verholpen 🙂 

pajvanijperen

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Meidert,

Als jij dit wil en kan regelen graag... geef je een seintje als het gelukt is

bedankt

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Natuurlijk! Ik heb de extra Next voor je besteld. Deze komt zo snel mogelijk. De extra mediabox die je nu hebt heb ik opgezegd per 25 oktober. Zodat je in ieder geval tot die tijd gebruik kunt maken! 

pajvanijperen

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Maud....klopt ik heb de bevestigingsbrieven al binnen....zeer bedankt hiervoor