1
Vraag
2
Reacties
Lebaron73

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Extra Mediabox Next aansluiten via wifi?

Hallo weet iemand of een extra mediabox next ook via Wi-Fi kan worden aangesloten net als de extra horizon box extra
21 Reacties 21
RobertoHmst

Level 6
  • 106Posts
  • 4Oplossingen
  • 16Likes
Hallo beste mensen,
Vandaag mijn extra Next ontvangen, uitgepakt en geïnstalleerd.
Installatie verliep zonder problemen, eerst de hoofdbox uit gezet, na de extra Next aangesloten te hebben en de afstandsbediening in de buurt te leggen de extra onder stroom te zetten ging het installatieproces van start, heb gekozen voor Wi-Fi en mijn 5G netwerk. de box maakte een goede verbinding en haalde als eerste de nieuwe software op, na opnieuw opstarten had ik gelijk een goede verbinding en geen foutmeldingen, uiteraard heb ik ook coax aangesloten aangezien sommige series op Fox geen replay rechten hebben.

Er zijn mensen die nogal wat problemen hebben met installeren daarom is het belangrijk dat je infrastructuur van Coax in orde is en je modem juist geconfigureerd is, stel in ieder geval twee netwerken in 2,4 GHz en 5 GHz, maak dan met de Next altijd verbinding met 5G lukt dat niet sluit dan een minimaal Cat5 kabel aan.

Greets!
Henri2424

Level 6
  • 89Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik heb mijn 2e next op de slaapkamer aangesloten via wifi en dat werkt super(2,4 GHz )
Ik moet wel zeggen dat ik een extra router ( met 4 grote antennes ) gebruik voor mijn wifi
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic