Ik wil graag één van mijn extra CI+ module opzeggen. Hij wordt niet meer gebruikt.
Het nummer op de kaart eindigt met 79397.
Bij voorbaat dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Will95, welkom op de Ziggo Community!
Ik heb de CI+ Module voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Er is een bevestiging naar je onderweg per mail. Je krijgt t.z.t een retourenvelop om hem terug te sturen. Controleer voor de zekerheid ook nog even dat de juiste smartcard erin zit, eindigend op 4780.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je naar www.ziggo.nl gaat en je logt in op Mijn Ziggo in de rechter boven hoek
Kies dan Producten en klik op Televisie, dan kan je boven in Wijzig je abonnement
Ik heb geprobeerd in mijn abonnement, maar het gaat zelf niet lukken, ik ga dit doorgeven aan een Ziggo Medewerker.
Zet graag even postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Will95, welkom op de Ziggo Community!
Ik heb de CI+ Module voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Er is een bevestiging naar je onderweg per mail. Je krijgt t.z.t een retourenvelop om hem terug te sturen. Controleer voor de zekerheid ook nog even dat de juiste smartcard erin zit, eindigend op 4780.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.