Vraag
Reacties
Oplossing
Will95
Level 1

Extra CI+ opzeggen

Ik wil graag één van mijn extra CI+ module opzeggen. Hij wordt niet meer gebruikt.

Het nummer op de kaart eindigt met 79397.

 

Bij voorbaat dank

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Will95, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik heb de CI+ Module voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Er is een bevestiging naar je onderweg per mail. Je krijgt t.z.t een retourenvelop om hem terug te sturen. Controleer voor de zekerheid ook nog even dat de juiste smartcard erin zit, eindigend op 4780.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Will95 

Als je naar www.ziggo.nl gaat en je logt in op Mijn Ziggo in de rechter boven hoek

Kies dan Producten en klik op Televisie, dan kan je boven in Wijzig je abonnement

Schermafbeelding 2022-07-22 om 19.59.02.png

 

Ik heb geprobeerd in mijn abonnement, maar het gaat zelf niet lukken, ik ga dit doorgeven aan een Ziggo Medewerker.

 

Zet graag even postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Will95, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik heb de CI+ Module voor je opgezegd met één maand opzegtermijn. Er is een bevestiging naar je onderweg per mail. Je krijgt t.z.t een retourenvelop om hem terug te sturen. Controleer voor de zekerheid ook nog even dat de juiste smartcard erin zit, eindigend op 4780.