Avb3

Stamgast
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Extra CI+ Module opzeggen

Ik wil graag mijn extra CI+ Module opzeggen.

Dat kan niet via mijn ziggo..

Kan hier iemand dat doen voor mij?

Alvast bedankt 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hier help ik je met alle liefde bij @Avb3. Bij deze heb ik de extra CI+ module voor je stopgezet per 19 juni 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons een envelop waarin je de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons kunt retourneren. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1854Posts
  • 71Oplossingen
  • 811Likes

@Avb3 

Volgens mij kun je di ook telefonisch of via chat regelen, maar Ziggo moderators zijn ook erg bedreven in het opzeggen van CI-modules en ze komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hier help ik je met alle liefde bij @Avb3. Bij deze heb ik de extra CI+ module voor je stopgezet per 19 juni 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons een envelop waarin je de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons kunt retourneren. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo