1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
wewanl

Level 16
  • 2546Posts
  • 23Oplossingen
  • 980Likes

Eurosport 1HD en 2HD zijn beschikbaar in de hogere bitrate van 25 Mbps.

SKV gaat beide Eurosportzenders in aanzienlijke hogere beeldkwaliteit doorgeven van maar liefst 25 Mbps!

Logisch ook want de televisie schermen worden steeds groter dus een betere beeldkwaliteit is hard nodig!

Eurosport HD in 25 Mbps 

Gaat Ziggo ook deze hogere beeldkwaliteit doorgeven aan zijn klanten? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes

Hi @wewanl, in de categorie beter laat dan nooit is dit het enige wat ik kan zeggen: "Helaas hebben we geen info hierover om te delen."

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8213Posts
  • 313Oplossingen
  • 3249Likes

Dit is een vraag voor iemand van het mod team.

@Cecilia  kan jij iets roepen ? 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

Hey @wewanl

Sorry dat je zo lang op een bericht van ons hebt moeten wachten. Jouw vraag is doorgestuurd naar de juiste afdeling maar helaas hebben we nog geen antwoord ontvangen. Zodra we meer weten dan zullen we dit terugkoppelen in jouw topic. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes

Hi @wewanl, in de categorie beter laat dan nooit is dit het enige wat ik kan zeggen: "Helaas hebben we geen info hierover om te delen."

wewanl
Topicstarter
Level 16
  • 2546Posts
  • 23Oplossingen
  • 980Likes

Wel jammer. Met de steeds groter wordende televisies worden de eisen aan het signaal ook steeds hoger. Eurosport stelt niet voor niets deze hoge kwaliteit versies beschikbaar. Jammer dat Ziggo hier niets mee doet. Ik vrees trouwens zolang internet en DVB-C tegelijk op de coaxkabel zitten dat Ziggo steeds meer klem komt te zitten met zijn televisie zenders en kwaliteitsverbetering. Tijd voor IPTV zoals in Polen!!