SKV gaat beide Eurosportzenders in aanzienlijke hogere beeldkwaliteit doorgeven van maar liefst 25 Mbps!
Logisch ook want de televisie schermen worden steeds groter dus een betere beeldkwaliteit is hard nodig!
Gaat Ziggo ook deze hogere beeldkwaliteit doorgeven aan zijn klanten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @wewanl, in de categorie beter laat dan nooit is dit het enige wat ik kan zeggen: "Helaas hebben we geen info hierover om te delen."
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een vraag voor iemand van het mod team.
@Cecilia kan jij iets roepen ?
Hey @wewanl!
Sorry dat je zo lang op een bericht van ons hebt moeten wachten. Jouw vraag is doorgestuurd naar de juiste afdeling maar helaas hebben we nog geen antwoord ontvangen. Zodra we meer weten dan zullen we dit terugkoppelen in jouw topic.
Hi @wewanl, in de categorie beter laat dan nooit is dit het enige wat ik kan zeggen: "Helaas hebben we geen info hierover om te delen."
Wel jammer. Met de steeds groter wordende televisies worden de eisen aan het signaal ook steeds hoger. Eurosport stelt niet voor niets deze hoge kwaliteit versies beschikbaar. Jammer dat Ziggo hier niets mee doet. Ik vrees trouwens zolang internet en DVB-C tegelijk op de coaxkabel zitten dat Ziggo steeds meer klem komt te zitten met zijn televisie zenders en kwaliteitsverbetering. Tijd voor IPTV zoals in Polen!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.