Opgelost! Ga naar oplossing.
@Conforto, @tallguyruud @DON PAPA @Serghino en andere volgers van dit topic,
Er is eindelijk witte rook! De meeste programma's zijn weer beschikbaar voor Replay TV voor zowel Eurosport 1& 2. Willen jullie dit voor de zekerheid nog even controleren?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Albert1962 wrote:
Ok hier is bij eurosport niet alle afleveringen terug te zien zoals Superbike. Is het al bekend of het inderdaad aan Eurosport ligt???????
Sander Ziggo wrote:
Yes! Ik duik erin. Wordt vervolgd!
Sander Ziggo wrote:
Er is ook geen sprake van een storing of bug. Veel programma's van Eurosport zijn simpelweg niet vrijgegeven voor Replay TV.
De zender levert ons een lijst aan met programma's die we beschikbaar mogen stellen voor Replay TV. Naar aanleiding van jullie meldingen is deze gecontroleerd. De aangeleverde lijst komt 1 op 1 overéén met wat er momenteel vrijgegeven is voor Replay TV. Tot zover dus geen storing of bug. Feit blijft dat er dus een afname in het aantal beschikbare Replay TV programma's is.
Momenteel wordt er contact gezocht met Eurosport voor verder onderzoek.
Dan zijn jullie weer even op de hoogte.
tallguyruud wrote:
... Dit forum is toch voor problemen op te lossen. ?
DON PAPA wrote:
Sander Ziggo Dan blijf ik het wel heel vreemd vinden dat ik via kpn wel gewoon nog alle programma's van Eurosport gewoon kan terug kijken en daar helemaal geen afname in de lijst zie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.