Beste leden,
Hoe is de ervaring Next Mini met WiFi op de slaapkamer vergeleken met Utp?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Of het nu een slaapkamer, zolder, kelder of tuinhuis is, is niet van belang. De wifi moet gewoon goed zijn.
Wij kennen je huisindeling niet en weten ook niet of er veel storende invloeden (buren) zijn.
Een dun wandje is minder invloed dan gewapend beton.
Ik heb nog, want ik ben voornemens een andere abonnementsvorm te gaan afnemen met de Mini, de reguliere Next. Sterker ik heb er twee. Beiden via WiFi op mijn netwerk aangesloten. Een in de woonkamer in het TV meubel en een op de slaapkamer. Op de overloop op de verdieping staat mijn WiFi-router naast de slaapkamer. Ik haal op de slaapkamer, via diagnostiek te zien, de maximale snelheid. Ook op de Next in de woonkamer, gescheiden door een dikke betonnen vloer, haal ik ook nog steeds de beste kwaliteit.
Om kort te gaan, ik denk en verwacht dat de Mini een soortgelijk beeld zal laten zien.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Of het nu een slaapkamer, zolder, kelder of tuinhuis is, is niet van belang. De wifi moet gewoon goed zijn.
Wij kennen je huisindeling niet en weten ook niet of er veel storende invloeden (buren) zijn.
Een dun wandje is minder invloed dan gewapend beton.
Ik heb nog, want ik ben voornemens een andere abonnementsvorm te gaan afnemen met de Mini, de reguliere Next. Sterker ik heb er twee. Beiden via WiFi op mijn netwerk aangesloten. Een in de woonkamer in het TV meubel en een op de slaapkamer. Op de overloop op de verdieping staat mijn WiFi-router naast de slaapkamer. Ik haal op de slaapkamer, via diagnostiek te zien, de maximale snelheid. Ook op de Next in de woonkamer, gescheiden door een dikke betonnen vloer, haal ik ook nog steeds de beste kwaliteit.
Om kort te gaan, ik denk en verwacht dat de Mini een soortgelijk beeld zal laten zien.
Beste Steefb,
Ik woon in een rijtjes huis in het midden met l/r buren. De woning is 50/50 beton/gibo dus ik ga het uit proberen.
Goedemorgen bedankt beiden geniet van de dag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.