Hoi @pvdam,
Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat je opnieuw een teleurstelling hebt te verwerken als het gaat om de Ziggo diensten en de manier waarop de afspraak met de monteur is verlopen. Ik kan mij voorstellen dat je daar stevig van baalt.
Waar ik alleen wel een beetje moeite mee heb, is dat Paul je ook duidelijk heeft aangegeven dat er kosten verbonden zijn aan de binnenhuisinstallatie als er kabels en dergelijke vervangen moeten worden. Voordat de monteur kwam, wist je al dat daar kosten aan verbonden waren. Is het dan netjes dat hij je pas inlicht over die kosten zodra hij klaar is? Nee, dat had eigenlijk van tevoren gemoeten als je het mij vraagt. Aan de andere kant een monteur gaat ervan uit dat je goed ingelicht bent over wat de mogelijke kosten zijn. Dat is onze taak en dat heeft Paul je ook zeker laten weten. Dat is ook waar je voor betaald hebt en niet voor het vervangen van de box. Dat doen we inderdaad kosteloos.
Wat betreft de opstijgende box, daar moet wel iets aan te doen zijn. Op welke energiestand staat de box nu? En is er genoeg ruimte voor de box om te ventileren? Zeker met het warme weer van de afgelopen dagen is dat wel belangrijk :-).