1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruud279b

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ervaring Chromecast met Google TV icm Ziggo GO

Hoe zijn de ervaringen met Ziggo GO op een (nieuwe) Chromecast met Google TV?

 

Ik ben met name benieuwd over de gebruikerservaring. Ik ben zeer te spreken over de TV ervaring met de Next box, maar er zijn weinig 3rd party apps beschikbaar. En bijv. Netflix is ook erg laggy via de Next box. Wanneer ik deze kan vervangen voor de chromecast met de app dan ga ik dat doen. Maar ik wil ook niet teveel inleveren op het gebruikersgemak 🙂

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ruud279b 

Goede vraag: over het algemeen ben ik ook tevreden over de Mediabox Next, maar het aantal apps is inderdaad beperkt. Om qua apps niet teveel afhankelijk te zijn van Ziggo heb ik mijn eigen keuze gemaakt en kijk veel via Apple TV.

Dat de apps via de mediabox niet altijd 100% werken kàn misschien te maken hebben met hoe je mediabox verbinding maakt met je modem.

Ruud279b
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie Wim, heb je nog niet overwogen om de mediabox next in te ruilen voor de ziggo go app op Apple TV? 

de Mediabox is rechtstreeks verbonden met een CAT6 kabel.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Nee @Ruud279b 

Ik heb de Ziggo Go TV app ook op m'n beide Apple TV's en dat werkt prima, maar het blijft streamen (met enige vertraging) en via de Mediabox Next is het live TV.

Met een Cat.6-kabel rechtstreeks verbonden met je modem zou het probleemloos moeten werken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic