PauldeM

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Error SP 0.1.6

Ondanks alle suggesties blijft de error code verschijnen... blijft in een loop zitten. Ik heb een splitter zoals op de afdeling staat. Iemand een suggestie?

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56309Posts
  • 3698Oplossingen
  • 13479Likes

Is dit een nieuw apparaat?

Heeft hij eerder al wel gewerkt?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

PauldeM
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is  een nieuw apparaat.

Ziggo komt in de woonkamer binnen. Op de wandcontactdoos (zie foto) zit de splitter van de eerdere foto en van daar uit gaat de coax kabel meteen naar de Mediabox. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56309Posts
  • 3698Oplossingen
  • 13479Likes

Ik vermoed dat de wandcontactdoos niet geschikt is voor een retoursignaal.

Een Ziggo monteur kan dat gratis in orde komen maken en een Ziggo moderator kan de afspraak voor je maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval mogelijk morgen al.

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 9559Posts
  • 562Oplossingen
  • 3449Likes

Dit is een X10DER, een wat minder gebruikelijk type AOP, speciaal voor (te) korte buitenkabel. Deze is up-to-date en uiteraard retourgeschikt, er moet dus iets anders spelen.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6559Posts
  • 568Oplossingen
  • 2950Likes

Hi @PauldeM,

Welkom op de Community! Tof dat je nu een Mediabox XL hebt, wel jammer dat je niet direct tv kan kijken. Aan de foutcode te zien lijkt de mediabox geen retoursignaal te krijgen. Zo te lezen komen ook Bert en tobiastheebe tot dezelfde conclusie.

Je hebt recht op een gratis installatiemonteur die het probleem kan verhelpen, deze heb ik alvast voor je ingepland voor as donderdagmiddag 17 februari. Je krijgt hiervan via e-mail ook een bevestiging. Past de afspraak niet, of wil je hem graag verplaatsen. Volg de instructies in de e-mail.

PauldeM
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super... ik zie de monteur wel verschijnen!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56309Posts
  • 3698Oplossingen
  • 13479Likes

@PauldeM Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur in Mijn Ziggo bij Monteursafspraken, dan is de agenda ververst en kun je mogelijk een eerder tijdstip inplannen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo