1
Vraag
2
Reageer en help mee
PauldeM

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Error SP 0.1.6

Ondanks alle suggesties blijft de error code verschijnen... blijft in een loop zitten. Ik heb een splitter zoals op de afdeling staat. Iemand een suggestie?

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Is dit een nieuw apparaat?

Heeft hij eerder al wel gewerkt?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

PauldeM
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is  een nieuw apparaat.

Ziggo komt in de woonkamer binnen. Op de wandcontactdoos (zie foto) zit de splitter van de eerdere foto en van daar uit gaat de coax kabel meteen naar de Mediabox. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed dat de wandcontactdoos niet geschikt is voor een retoursignaal.

Een Ziggo monteur kan dat gratis in orde komen maken en een Ziggo moderator kan de afspraak voor je maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval mogelijk morgen al.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Dit is een X10DER, een wat minder gebruikelijk type AOP, speciaal voor (te) korte buitenkabel. Deze is up-to-date en uiteraard retourgeschikt, er moet dus iets anders spelen.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @PauldeM,

Welkom op de Community! Tof dat je nu een Mediabox XL hebt, wel jammer dat je niet direct tv kan kijken. Aan de foutcode te zien lijkt de mediabox geen retoursignaal te krijgen. Zo te lezen komen ook Bert en tobiastheebe tot dezelfde conclusie.

Je hebt recht op een gratis installatiemonteur die het probleem kan verhelpen, deze heb ik alvast voor je ingepland voor as donderdagmiddag 17 februari. Je krijgt hiervan via e-mail ook een bevestiging. Past de afspraak niet, of wil je hem graag verplaatsen. Volg de instructies in de e-mail.

PauldeM
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super... ik zie de monteur wel verschijnen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@PauldeM Kijk iedere ochtend tussen 7 en 8 uur in Mijn Ziggo bij Monteursafspraken, dan is de agenda ververst en kun je mogelijk een eerder tijdstip inplannen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic