@JiriBij mij speelt het probleem inderdaad pas sinds de update. Daarvoor jarenlang nooit problemen. Behalve bij werkzaamheden.
Probleem speelt bij mij niet als de Next rechtstreeks op het modem hangt, althans tot nu toe nog geen melding gehad.
Om te zien hoe vaak ik die code krijg, zou ik hem weer terug op mijn eigen netwerk moeten hangen, echter gezien ik veel opneem, zou dan mijn opname planning gevaar lopen en zaken niet opgenomen worden die ik wel graag opneem.
Evt. wil ik hem wel morgen weer omkoppelen of vannacht, want vanavond wil ik het nodige opnemen.
Tot nu toe was het 3x binnen 1 week tijd gebeurt deze melding als ik het me goed herinner.
Er zijn geen handelingen, het enige wat tot nu toe steevast het geval is, is dat de melding 's avonds komt. Overdag nog niet gezien.
Bij mij was met name de foutmelding CS9996, zie ook mijn onderwerp hierover.
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Vreemd-netwerk-probleem-na-firmware-upgrade/m-p/773680