1
Vraag
2
Reacties
bas_lakeman

Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Error 1120 na installatie Mediabox XL

Hheeft iemand wel eens de foutcode 1120 gekregen bij het installeren van de mediabox xl?

Wil de box nu aansluiten en krijg de melding en een bericht dat ik het 15 minuten later nog een keer moet proberen wat dus niet werkt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bas_lakeman
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Anne,

Ik heb contact gehad met de servicedesk. Het probleem is opgelost.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Die code heb ik nog nooit gezien en kan ik ook niet vinden bij Ziggo en hier op het forum.

Ik ga je probleem bij een Ziggo moderator wegleggen, zij komen morgen hier langs op dit klant helpt klant forum.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
1x gevonden via Google. Een oudje zo te zien. Moderator nodig, inderdaad.
Foutcode 1120 medling in het display op de Horizon Mediabox of TV?De Mediabox horizon kan de installatie niet afmaken en voltooien.
U kunt alsware nogmaals de mediabox uitschakelen volledig van het netroom af en dan opnieuw opstarten.
of Ziggo klantenservice bellen zodat ze uw lijn uitmeten waar het mis gaat.

https://www.pclooptvast.nl/upc-mediabox-foutmelding-meldcode-overzicht-meer-problemen-horizon-2/
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9653Likes
bas_lakeman wrote:
Hheeft iemand wel eens de foutcode 1120 gekregen bij het installeren van de mediabox xl?

Wil de box nu aansluiten en krijg de melding en een bericht dat ik het 15 minuten later nog een keer moet proberen wat dus niet werkt.

Hoi bas_lakeman , ik heb even voor je in onze systemen gekeken. De Mediabox XL is nog netjes geactiveerd onder je eigen klantnummer. Deze specifieke foutcode geeft aan dat de box niet een goede connectie met onze systemen kan krijgen om te bepalen tot welke abonnementen/zenders je toegang hebt. Ik kan je Mediabox XL op afstand op dit moment ook niet uitlezen. Heb je de Mediabox XL nu opnieuw aangesloten na de test van de Mediabox Next? Kun je voor de zekerheid de bekabeling controleren. Heb je misschien destijds iets aangepast toen je de test Mediabox Next in gebruik had? laat maar weten of je verder komt. Anders dan kijk ik graag wat ik nog voor je kan betekenen.
bas_lakeman
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Hoi Anne,

Ik heb contact gehad met de servicedesk. Het probleem is opgelost.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Super! Veel kijkplezier bas_lakeman
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic