@EBACHS
vandaag, dat was afgelopen dinsdag, de monteur op bezoek gehad, in een woord PRIMA !
Waarom ? Dit kan je als digileek gewoon niet, zo simpel is het.
Als ik zie wat er nu uit de meterkast uit is “gesloopt” en vervangen, en in de woonkamer bij de tv aansluiting, en met de Mediabox is gedaan……. dan was ik er volgende week nog niet uit gekomen, daarbij speelt mee dat als je belt er helaas verschillende oplossingen aangedragen worden, dat maakt het ook niet makkelijker, als je dit terugleest, samen met mijn eerdere topic, heb ik er best wel wat moeite ingestoken voor mijn vrouw zei “bestel nu een monteur!”
Een welgemeend advies, als je oude routers, modems en weet ik veel nog meer aan oude apparatuur hebt, en je wilt wat laten veranderen, REGEL METEEN een monteur !!
Heb veel gelezen en gezien hier op het forum, maar als je niet al te technisch bent, begin er zelf niet aan.
Heb best wel wat aangepast in de afgelopen 30-35 jaar aan apparatuur, tv’s, computers, laptops, tablets en mobiele telefoons, en het installeren en omzetten van data, instellingen en dergelijk gaat/ging iedere keer wel, maar het nadeel is echter je doet het in 30-35 jaar maar een paar keer, en het wordt steeds “digitaler’ en meer en meer op afstand, en daardoor lastiger.
Een ieder die nog twijfelt en denkt ik ga er (zelf) voor, suc6.
PS. ben er al met 2 weken mee bezig geweest, wel tussendoor kunnen kijken op de oude Humax het lastige is waarschijnlijk dat je niet de goede aansluiting, kabels en splitter hebt, dit wordt ook niet verteld op het moment dat je de 1e keer met Ziggo belt, ik kreeg zowel een mediabox + een connectbox die ik niet gevraagd had en ook niet over geïnformeerd was ?
Kreeg later weer extra kabels opgestuurd, een ethernet en coax kabel, en ook nog een splitter waar ik ook niets aan had, heb 6 mensen bij ziggo gesproken die elkaar , deels, ook weer tegenspraken, dus een monteur besteld en die is circa 1 uur en 3 kwartier bezig is geweest, en alles werkte weer prima.
Doe je voordeel met deze info !!
@Gerard O