1 Dag geleden het erotiek pakket aangeschaft. Na een korte half uur was het daadwerkelijk zichtbaar via de Mediabox Next.
Op de andere tv, welke werkzaam is door middel van een CI+ Module, zijn de zenders helaas niet zichtbaar. De melding dat ik niet over het juiste abonnement beschik blijft voortdurend in beeld. En dat terwijl ik gewoon wel de beschikking heb tot het abonnement. Naar mijn weten is het erotiek pakket gewoon 1, waardoor het zowel op de mediabox als op de CI+ module te bekijken hoort te zijn.
Ik heb een ruime tijd dit forum bekeken maar nog geen soortgelijk bericht tegengekomen.
- Het resetten van de tv heb ik geprobeerd
- de CI+ module heb ik meerdere keren verwijderd en teruggeplaatst. De tv is automatisch de zenders gaan zoeken en toevoegen.
- Ook na het invoeren van het password blijft de melding actief dat ik niet geabonneerd op de betreffende kanalen
Ik ben op de hoogte dat het voltallige erotiekpakket niet zichtbaar is op de Ziggo Go app, daar ligt het probleem ook niet.
Heeft iemand hier een oplossing voor toevallig? Zijn er nog punten die ik wellicht kan probreren om het op te kunnen lossen? Bij voorbaat dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
heb je dit al geprobeerd
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @Whiskeredfan
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Ik denk dat het erotiekpakket hier geen frequent voorkomend topic is, maar ik weet toevallig wèl dat erotiek-kanalen óók niet zichtbaar zijn via de Ziggo Go app. Of ditzelfde ook geldt voor de CI-module weet ik niet, maar een Ziggo-moderator kan uitleggen hoe dat precies zit en komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic.
heb je dit al geprobeerd
Hartelijk dank voor het snelle antwoord! Ik wacht het nog even af idd
Goede!
Ik heb het meteen probeerd, nu nog die 15 minuten even afwachten!! Thanks!
Ik was net hetzelfde aan het typen als @MR_CHIP
De stappen om opnieuw de zenders op te halen, in Mijn Ziggo, werkt het best met de TV met de CI+ module aan.
Hi @Whiskeredfan, welkom hier!
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of de tip van @MR_CHIP dé gouden tip was voor jou? Heb je inmiddels ook toegang tot de kanalen van het zenderpakket via jouw CI+ module?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.