1
Vraag
2
Reacties
Mario2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Er sp 0.1.35

Hallo, sinds 2 dagen krijg ik de meldcode ‘ err sp 0.1.35’ op mijn horizon box, weet eland wat ik hieraan kan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Foutcode ERR SP 0.1.35 betekent dat de Mediabox niet geactiveerd is in onze systemen en er dus ook geen account of abonnement aan is gekoppeld. Dit is mogelijk al langere tijd zo. Je kunt in Mijn Ziggo ook controleren wat er precies actief is bij je abonnement.

 

Het hangt er per situatie vanaf wat we moeten doen. Reageer in dit topic of neem contact met ons op om de opties te bespreken.

 

---

Dank je, @markesveldt1983. Ik heb je gegevens kunnen vinden en ik zie dat er geen Mediabox XL actief staat, maar een standaard Humax box conform het abonnement. Dat is dan ook de reden van de foutcode.

Bekijk in context

45 Reacties 45
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Mario2 Nog nooit tegengekomen in dit forum of op het internet.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, mogelijk vandaag nog.

Zij kunnen dieper in de systemen kijken en de nodige stappen nemen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Mario2, welkom hier! 

 

Dit is wel een heel aparte melding waar je ineens tegen aan loopt! Ik kan mij voorstellen dat je geen idee hebt wat je hiermee aan moet. Ik zal dan ook eerlijk bekennen, dat ik van deze melding ook nog nooit eerder heb gehoord. Ik ben dan ook benieuwd naar een aantal details. 

 

Kun je eens een foto meesturen waarop de foutcode/melding te zien is? En kun je na het krijgen van die code helemaal niets meer of kun je bijvoorbeeld nog wel in het menu van de box komen? 

 

Ik ben ook even onder je abonnement gaan kijken of ik daar iets bijzonders in kon vinden. Daar zie ik dat je een abonnement hebt op TV Complete Next. Je zou dus een Mediabox Next in huis moeten hebben. Heb je die niet aangesloten of heb je je even vergist in de naam bij het typen van je berichtje? 🙂

markesveldt1983

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond Marije, ik heb dezelfde foutmelding ‘ERR SP 0.1.35’. Enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik heb zelf al alle kabels even ontkoppeld en de modem en ziggo box gereset maar helaas zonder resultaat. 

 

**Moderator: Klantgegevens verwijderd**

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@markesveldt1983 

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @Mario2 en @markesveldt1983. Welkom op de Community! Op dit moment zien we meerdere meldingen binnenkomen over deze foutmelding. Willen jullie beide jullie adresgegevens in het profiel updaten? Dan zoek ik per klantgegevens uit hoe we dit kunnen oplossen. Alvast bedankt!

markesveldt1983

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Vincent, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb mijn persoonsgegevens ge-update. Ik hoop dat je hiermee kan werken?

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Foutcode ERR SP 0.1.35 betekent dat de Mediabox niet geactiveerd is in onze systemen en er dus ook geen account of abonnement aan is gekoppeld. Dit is mogelijk al langere tijd zo. Je kunt in Mijn Ziggo ook controleren wat er precies actief is bij je abonnement.

 

Het hangt er per situatie vanaf wat we moeten doen. Reageer in dit topic of neem contact met ons op om de opties te bespreken.

 

---

Dank je, @markesveldt1983. Ik heb je gegevens kunnen vinden en ik zie dat er geen Mediabox XL actief staat, maar een standaard Humax box conform het abonnement. Dat is dan ook de reden van de foutcode.

laury-ann

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Vincent ik heb hetzelfde probleem met deze foutmelding. Zou je ook bij mij kunnen kijken wat we hieraan kunnen doen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@laury-ann Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

markesveldt1983

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

676676F7-69E5-41E7-B114-9153079C8E19.jpeg


Goedemorgen Vincent, kan je hier iets mee? Denk dat het abonnement op naam van mijn vrouw staat. Wellicht ben ik een leek hier op dit forum maar zie niet hoe ik jou een persoonlijk berichtje kan sturen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@markesveldt1983 Om een privébericht te sturen, Klik op Meldingen. rechts bovenin het scherm en dan op het oranje blokje naast Postvak In.

Vul daar de naam in van diegene die je wenst te bereiken en klik op de naam die eronder met moderator en je kunt een bericht maken en versturen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@markesveldt1983 Dankjewel voor het delen van de foto met daarop het serienummer van de Mediabox. Ik zie dat deze Ziggo Mediabox XL niet geactiveerd staat en dat is ook meteen de reden dat je foutcode ERR SP 0.1.35 te zien krijgt. Volgens onze gegevens staat er een Humax Mediabox actief. Kun je aangeven hoe & wanneer je deze Mediabox XL gekregen hebt? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Informatie ook voor meelezers:

 

De Next en Mediabox XL zijn alleen te gebruiken als deze door Ziggo zijn geleverd in bruikleen.

Op andere wijze verkregen Next en mediabox XL gaan niet werken.

Deze mediaboxen blijven eigendom van Ziggo, ze zijn alleen in bruikleen te verkrijgen bij het juiste abonnement en nooit te koop bij Ziggo, dus iemand die 1 van deze mediaboxen heeft, is geen eigenaar van deze mediaboxen en mag ze niet te koop aanbieden.

jeroen_cisca

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier doet de mediabox het ook niet meer. Dezelfde foutcode SP 0.1.35 komt in het scherm. Hieronder het serienummer.

20211101_120242.jpg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@jeroen_cisca Goed dat jij hiermee ook even aan de bel trekt! Ik zie dat de Mediabox XL met het serienummer (op jouw de foto) niet actief staat. Dit is de reden dat je de foutcode te zien krijg op deze mediabox. Op dit moment zie ik een Mediabox XL actief staan met een ander serienummer. Is de Mediabox met het serienummer die je op de foto deelt de enige Ziggo Mediabox XL die je thuis hebt staan, of het je mogelijk nog een ander apparaat liggen?

laury-ann

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunnen jullie hier iets mee? Want heb nog steeds dezelfde foutcode 

 

609937EB-08C8-4EB1-8642-396350377F04.jpeg

jeroen_cisca

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben er 2 inderdaad. Die ander werkt gewoon. Diegene die het nu niet doet is volgens mij begin september extra in rekening gebracht.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@laury-ann Top dat jij ook aan de bel trekt d.m.v. een reactie onder dit topic. Ik zie op dit moment onder jouw klantnummer een CI Plus module actief staan en geen Ziggo Mediabox XL met het serienummer wat je op de foto doorgeeft. Gebruik je op dit moment de Mediabox XL of de CI Plus module met bijbehorende smartcard?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@jeroen_cisca Op dit moment zie ik maar een Ziggo Mediabox XL actief staan onder jouw klantnummer. Ik zie een Mediabox XL actief staan  met serienummer 218***3238. Dat is de Mediabox waarop dit moment het digitale tv abonnement op geactiveerd is. Kun je toelichten hoe & wanneer je de Mediabox XL gekregen hebt die je doorgeeft op de foto?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic