Op verzoek van klantenservice probeer ik hier te melden dat bij sommige programma’s de laatste tijd de omschrijving in het Engels is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@fossie , dat zou dan (gelukkig) dit soort topics voorkomen.😁
Wat moet ik met het antwoord in oktober gegeven “we gaan er naar kijken”
Een héél hoopvol antwoord.
Not !
Hi all,
Even een update vanaf onze kant. We staan in contact met de oplospartij, helaas is nog niet bekend wanneer dit probleem opgelost is. We kunnen dus helaas op dit moment niet meer duidelijkheid geven hierover. Zodra er wel meer informatie beschikbaar is laten we dit uiteraard weten.
Helaas heb ik dat probleem nu eind november nog steeds bij ZiggoGo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.