1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Level 8
Expert
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 49Likes

En weer doet Love Nature 4K het niet!

Weer heb ik op mijn Next box geen Love Nature 4K. Dit is nu al de tweede storing in 3 dagen tijd. Krijg nu zwart beeld. Dit begint nu irritant te worden. Mijn geduld raakt op.😡

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kartal72
Topicstarter
Level 8
Expert
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 49Likes

@KBX458 heb nu eindelijk weer beeld. Ben benieuwd voor hoe lang.

Bekijk in context

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
Expert
  • 15999Posts
  • 687Oplossingen
  • 5094Likes

@Kartal72  schreef:

Weer heb ik op mijn Next box geen Love Nature 4K. Dit is nu al de tweede storing in 3 dagen tijd. Krijg nu zwart beeld. Dit begint nu irritant te worden. Mijn geduld raakt op.😡

Ik zeg ga lekker naar een CI module terug, vergeet dat hele 4K voor een jaar of 5 misschien wel 10. Werkt Replay wel?

Kartal72
Topicstarter
Level 8
Expert
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 49Likes

@RoWi. Terug gaan naar ci module is ook mijn wens maar dan loop ik tegen het probleem aan dat ik geen on demand kan gebruiken. Ik woon namelijk in een oud upc gebied 🙄

KBX458

Level 18
Super Expert
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 4724Likes

@Kartal72 Hier werkt het prima in fZiggo gebied. Maar het is nu wel 1 uur na je melding. Werkt het bij jou  inmiddels?

Kartal72
Topicstarter
Level 8
Expert
  • 226Posts
  • 2Oplossingen
  • 49Likes

@KBX458 heb nu eindelijk weer beeld. Ben benieuwd voor hoe lang.

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15999Posts
  • 687Oplossingen
  • 5094Likes

@Kartal72  schreef:

@RoWi. Terug gaan naar ci module is ook mijn wens maar dan loop ik tegen het probleem aan dat ik geen on demand kan gebruiken. Ik woon namelijk in een oud upc gebied 🙄

Voor het On Demand aanbod zijn er genoeg oplossingen, daar is genoeg over geschreven zo links en rechts. Maar ik lees dat het weer werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic