1
Vraag
2
Reacties
karina beks

Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Een week geen tv door Ziggo zijn werkzaamheden

Sinds vrijdag geen tv, medwerker vertelde rond 3 uur zijn we klaar werkt het weer niet dus. zaterdag teruggebeld, waarschijnlijk een medewerker met een super arogant humeur had geen zin en gooit de telefoon erop. teruggebeld na tig dingen te hebben gedaan en toegegeven dat het door de werkzaamheden van ziggo is krijg je doodleuk te horen ik heb pas een monteur voor volgende week vrijdag?????? wat een top service van ziggo (not) dus gewoon betalen maar geen tv en een onbeschofte medewerker op je nek Ziggo sinds de aanleg van jullie klote galsvezel hebben wij hier in het dorp kapotte telefoonkabel, lichtkabbels en nog veel erger een hobbelbaan as stoep waar al veel mensen over zijn gefallen Dank jullie voor de puinhoppen!!!! en vooral voor de idiote oplossing van ruim een week wachtten op een montueur om jullie zooiI op te lossen!!!
27 Reacties 27
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11788Posts
  • 897Oplossingen
  • 4304Likes
Willem-A
Bedankt voor je uitleg en het meedenken, topper! 🙂

karina beks wrote:
tuner 1 is 100% sterkte kwalitied 50% en turner 2 is beide o mhz


Er zijn wel werkzaamheden geweest in het netwerk en alle modems waren weer up. Misschien wordt het signaal nu vanuit het netwerk te sterk aangestuurd? Of heeft karina beks het toch omgedraaid? 😉

Ik heb Karina gisteren nog telefonisch gesproken en het herstellen van de fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. De monteur die nu voor 31-05 staat ingepland, probeer ik voor haar te vervroegen. Beloven kan ik niet, m'n best doen wel. Dat weet ze gelukkig :-).
karina beks
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Vandaag waren de monteurs in de straatkast aan het werk en hebben het probleem opgelost, wat geweldig, ook mijn dank aan de man van het forum van ziggo die mij gisteren nog belde die echt super zijn best heeft gedaan. Dankjewel allemaal voor het meehelpen en denken :kissing_heart:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
karina beks Toch nog eerder in orde gekomen, gelukkig.
Vergeet de compensatieregeling niet te gebruiken, hij is ervoor.

Veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
Verwijderd account
Niet van toepassing
karina beks

Hier worden we met z,n allen vrolijk van op dit forum en uiteraard van het snelle handelen van Ziggo dit mag zeker ook eens gezegd worden. In ieder geval Karina heel veel plezier met je Ziggo abo. Mocht er ooit in de toekomst iets zijn je weet dit forum te vinden waar we iedereen met raad en daad helpen.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11788Posts
  • 897Oplossingen
  • 4304Likes
karina beks
Bedankt voor je terugkoppeling! We hebben elkaar vandaag wederom gesproken en mooi dat alles nu alsnog is goedgekomen :-)!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Serkan Ziggo wrote:
Willem-A
Bedankt voor je uitleg en het meedenken, topper! 🙂


karina beks wrote:
tuner 1 is 100% sterkte kwalitied 50% en turner 2 is beide o mhz
Er zijn wel werkzaamheden geweest in het netwerk en alle modems waren weer up. Misschien wordt het signaal nu vanuit het netwerk te sterk aangestuurd? Of heeft karina beks het toch omgedraaid? 😉

Ik heb Karina gisteren nog telefonisch gesproken en het herstellen van de fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. De monteur die nu voor 31-05 staat ingepland, probeer ik voor haar te vervroegen. Beloven kan ik niet, m'n best doen wel. Dat weet ze gelukkig :-).



Graag gedaan. Ik weet niet of de waarden zijn omgedraaid of niet, daar ik daarover helaas niets zie. Maar goed, ik zie dat je contact met haar hebt hebt gehad en dat het inmiddels ook is opgelost. Het beste antwoord zou dus eigenlijk aan jou toebehoren Serkan Ziggo, andere topper! mooi dat je wat hebt kunnen regelen en dat het zo snel alweer voor elkaar is.

kun je dat niet iedere keer doen als er iets misgaat? :wink:
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11788Posts
  • 897Oplossingen
  • 4304Likes
Willem-A
Ik heb de afspraak weten te vervroegen, maar ook ik was er niet van op de hoogte dat onze monteurs daar maandagochtend alsnog aan de slag gingen.

Dus ik kan de credits wel opeisen, maar ik verdien ze eigenlijk niet ;-)! Mijn collega's hebben het nog voor mijn acties weten te verhelpen :-)!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Serkan Ziggo

dat wist ik net. Ik dacht dat het door jou interventie was gekomen dat het nu ineens zo snel ging. Mooi dat je collega's zo snel zijn, maar natuurlijk jammer dat ze de credits van jou hebben afgenomen. Daar moet je wat van zeggen hoor ... :wink:

Maar goed, het gaat erom dat het is opgelost. En dat is nu zeer snel gebeurt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic