faesmpj

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een opgenomen programma pauzeren en later verder kijken

De laatste weken valt het ons steeds vaker op dat als we een opgenomen programma stoppen met kijken om de volgende dag weer verder te kijken, dat er de volgende dag dan niet staat "kijk verder", maar alleen "kijk" (vanaf het begin dus). We moeten dan zoeken waar we gebleven waren, wat niet echt handig is... weet iemand hoe dit komt? Komt dit door een update of zo?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vaak kun je dit voorkomen door niet rechtstreeks uit de opname te gaan maar via return als tussenstap.

Steefb_0-1632740210167.png

 

Bekijk in context

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @faesmpj,

Welkom op de Community!


Inderdaad niet echt handig dat je zelf op zoek moet naar het punt waarop je bent gebleven. Fijn dat er daarom al een goede tip is gedeeld over de return knop 🙂 Als je deze knop gebruikt, dan hoor je via het kopje '' Bewaard'' en ''verder kijken'' op dat punt waarop je bent gebleven uit te komen:

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vaak kun je dit voorkomen door niet rechtstreeks uit de opname te gaan maar via return als tussenstap.

Steefb_0-1632740210167.png

 

faesmpj
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volgens mij hadden we dit ook al geprobeerd, maar ik ga er even goed op letten of we het allemaal zo doen. Dank je!

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Overigens ziet de cloud een net begonnen of vrijwel bij het einde zijnde uitzending als niet bekeken - bekeken.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @faesmpj,

Welkom op de Community!


Inderdaad niet echt handig dat je zelf op zoek moet naar het punt waarop je bent gebleven. Fijn dat er daarom al een goede tip is gedeeld over de return knop 🙂 Als je deze knop gebruikt, dan hoor je via het kopje '' Bewaard'' en ''verder kijken'' op dat punt waarop je bent gebleven uit te komen:

bollekebiets

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IK zie nadat ik mijn punt van afspelen weer heb gevonden dat ik nog wel 20 minuten kan kijken. Dit is dus niet vlak bij het einde. ik stop altijd met de return-knop, dus dit helpt ook niet.

bollekebiets

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IK stop het afspelen altijd met de return-knop. Dus dat is niet de oplossing.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Hi @bollekebiets welkom op de Ziggo Community! Begrijp ik het goed dat jij ook problemen ervaart met het verder kijken van een opgenomen programma na pauzeren? Ik hoor graag waar je precies tegenaan loopt, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen hier op de Community! Voeg in je Ziggo Community profiel ook nog je postcode en huisnummer toe dan kunnen we meteen je gegevens er bij pakken. 

Uitgelicht topic